Marcos Caballero

English version of this page
Brukernavn
Besøksadresse Sem Sælands vei 24 Ekspedisjonens rom v144 Fysikkbygningen 0316 OSLO
Postadresse Postboks 1048 Blindern 0316 OSLO

Faglige interesser

Her kan du skrive om faglige interesser.

Undervisning

<Lenke til studieprogram/emne>
<Lenke til studieprogram/emne>
...

Bakgrunn

Kort om tidligere arbeidserfaring og utdanning

Priser

<Navn og eventuelt lenke til pris 1>
<Navn og eventuelt lenke til pris 2>
...

Verv

<Navn og eventuelt lenke til verv 1>
<Navn og eventuelt lenke til verv 2>
...

Samarbeid

 

Publikasjoner

  • Laverty, James T & Caballero, Marcos Daniel (2018). Analysis of the most common concept inventories in physics: What are we assessing?. Physical Review Physics Education Research.  ISSN 2469-9896.  14(1) . doi: 10.1103/PhysRevPhysEducRes.14.010123
  • Caballero, Marcos Daniel; Doughty, Leanne; Turnbull, Anna M; Pepper, Rachel E & Pollock, Steven J (2017). Assessing learning outcomes in middle-division classical mechanics: The Colorado Classical Mechanics and Math Methods Instrument. Physical Review Physics Education Research.  ISSN 2469-9896.  13(1) . doi: 10.1103/PhysRevPhysEducRes.13.010118
  • Irving, Paul W; Obsniuk, Michael J & Caballero, Marcos Daniel (2017). P3: a practice focused learning environment. European journal of physics.  ISSN 0143-0807.  38(5) . doi: 10.1088/1361-6404/aa7529
  • Laverty, James T; Underwood, Sonia M; Matz, Rebecca L; Posey, Lynmarie A; Carmel, Justin H; Caballero, Marcos Daniel; Fata-Hartley, Cori L; Ebert-May, Diane; Jardeleza, Sarah E & Cooper, Melanie M (2017). Comment on "analyzing the Role of Science Practices in ACS Exam Items". Journal of Chemical Education.  ISSN 0021-9584.  94(6), s 673- 674 . doi: 10.1021/acs.jchemed.7b00170

Se alle arbeider i Cristin

Publisert 21. feb. 2018 12:18 - Sist endret 21. feb. 2018 12:18