Kommende arrangementer

Tid og sted: , Lille fysiske auditorium, Fysikkbygningen

Module-scale degradation state assessment of lithium-ion batteries through machine learning and electrochemical impedance spectra

Tid og sted: , Helga Engs Hus, Auditorium 2
Tid og sted: , Store Fysiske auditorium

For alle nye masterstudenter ved Fysisk institutt. Du vil få viktig informasjon om frister og oppbygningen av programmet ditt, og du får møte programkoordinatoren din.

Tid:

I Masteruke får du viktig informasjon om ditt nye studieprogram, og du får muligheten til å bli kjent med dine medstudenter og ditt studiested. Deler av Masteruka er obligatorisk.

Tid:

Det arrangeres obligatoriske møter med studieretningene for alle nye masterstudenter. Her møter du kontaktperson for din studieretning, og får viktig informasjon om blant annet mulige masteroppgaver og veiledere innen retningen.