Årets foreleser ved Institutt for geofag

Årets foreleser ved Institutt for geofag er nå kåret av geo-studentene. Under en seanse i dag den 1. november ble prisen tildelt postdoktor Kjetil Indrevær av Geofaglig Fagutvalg.

Årets GEO-foreleser: Kjetil Indrevær (nummer to fra venstre). Ellers fra fagutvalget, fra venstre; Christina Eide, Ådne Bjerkeli, og Stina Rosseland Skretting. Foto: Karl Johan Ullavik Bakken

Engasjert og godt forberedt; i sin begrunnelse for tildelingen av prisen for "Årets foreleser ved Institutt for geofag" skriver Geofaglig Fagutvalg ved leder Christina Eide dette:

"I forbindelse med kåringen av årets foreleser på Det matematisk-naturvitenskaplig fakultet nominerte Geofaglig Fagutvalg Kjetil Indrevær til denne prisen. Tirsdag 1.11.2016 hedret fagutvalget Kjetil for å være Geofag sin beste foreleser. Kjetil får prisen "Årets foreleser på Institutt for geofag" siden han er veldig engasjert i de fagene han foreleser, er alltid godt forberedt og får studentene mer involvert i faget.  Han tar i tillegg ting ned på studentenes nivå ved å ta det i et tempo som gjør at studentene henger med og han prøver hardt for å huske alle studentene sine navn og hilser alltid på oss i gangene!".

Om prisvinneren

Kjetil Indrevær er postdoktor ved Institutt for geofag, Seksjon for geologi og geofysikk. Han har ansvaret for og underviser i emnet GEL2130 - Strukturgeologi som inngår i bachelorprogrammet Geofag; geologi, geofysikk og geografi, studieretningen for Geologi og geofysikk. Og er nå årets foreleser (2016) ved Institutt for geofag.

Institutt for geofag gratulerer!

Publisert 1. nov. 2016 12:23 - Sist endret 23. des. 2022 13:00