English version of this page

Arrangementer

Kommende

Tid og sted: , Room 2320, Kristine Bonnevies hus

Title: Structure and the variability of the Lofoten Basin Eddy observed by Seagliders during the SWOT Cal/Val phase

Speaker: Ilker Fer, UiB

Tid og sted: , The Science Library

Welcome to our dScience lunch seminar in the Science Library, with Trude Storelvmo from the Department of Geosciences.

Tid og sted: , The Science Library, Vilhelm Bjerknes hus

Title: Global simulations of the interactions between climate and the economy

Speaker: Trude Storelvmo, UiO

Tid og sted: , Aud. 1, Geology building

by Laurent G. J. Montesi, Professor, Department of Geology, University of Maryland College Park

Tid og sted: , Digitalt

Aker Scholarship er et stipend for deg som ønsker å ta en mastergrad eller doktorgrad ved et av verdens ledende universiteter. Stipendet ønsker søkere fra alle fagfelt.

Tid og sted: , Foajeen i Realfagsbiblioteket

Våren 1824 skrev Niels Henrik Abel seg inn i vitenskapshistorien med sitt seks sider lange bevis for at femtegradslikninger generelt ikke kan løses med noen enkel formel. 200 år senere stiller vi ut det berømte beviset og loser deg gjennom noen av stegene.

Tid og sted: , dScience Lounge

Welcome to our weekly lunch seminar held in the dScience lounge with Thomas Schellenberger.

Tid og sted: , Zoom

Join us for this Open Science Lunch to learn about the work on reforming research assessment in Norway and hear about experiences from implementing the CoARA commitments.

Tid og sted: , Aud. 1, Geology building

by Dr. Brigitte Knapmeyer-Endrun, Microgravity User Support Center, Deutsches Zentrum für Luft- und Raumfahrt (German Aerospace Center)

Tid og sted: , The Science Library

Welcome to our dScience lunch seminar in the Science Library with Hedvig Nordeng.

Tid og sted: , Room 2320, Kristine Bonnevies hus

Title: Reduced complexity climate models for robust policy-relevant climate projections

Speaker: Chris Smith, University of Leeds

Tid og sted: , CICERO, Oslo Science Park, Gaustadalléen 21. Room: «Rio»