Frokostseminar CIENS; Klima og forurensninger i Arktis - Hva er status og utvikling?

CIENS inviterer til frokostseminar med tema: Klima og forurensninger i Arktis. Hør flere foredrag fra Arctic Monitoring and Assessment Programme (AMAP) om dette.

CIENS: www.ciens.no

Invitasjon, CIENS frokostseminar

I CIENS’ rekke av frokostseminarer, setter Arctic Monitoring and Assessment Programme (AMAP) fokus på de seneste resultatene om klima og forurensninger i Arktis.

Tid og sted:  Onsdag 22/11 klokken 08:30 – 10:30 (lett frokost fra 08:15), Forskningsparken, Blindern, Oslo, møterom Faros, CIENS toppsenter

Se seminarprogram (pdf)

Påmelding av hensyn til frokostservering er nødvendig. Meld deg på her: https://ciensfrokost2211.speedsurvey.com/

Vel møtt!

OM CIENS: CIENS er et strategisk samarbeid mellom forskningsinstituttene CICERO, Meteorologisk institutt, NIBR, NIKU, NILU, NINA, NIVA, TØI og Universitetet i Oslo, herunder Institutt for geofag. Les mer om CIENS samarbeidet på www.ciens.no.

Publisert 3. nov. 2017 16:10 - Sist endret 12. okt. 2020 10:33