Får nasjonal forskarskule om Jorda og planetane

Intervju med Stephanie Wener om den nye nasjonale forskarskulen om Jorda og planetane som er lagt til CEED og Institutt for geofag, UiO. Forskarskulen skal handla om forskjellige delar av Jorda, alt frå den djupe indre kjernen, til jordskorpa og til atmosfæren. Les heile intervjuet I artikkel i Uniforum den 26. nov. 2015.

Intervju med Stephanie Werner. Faksimile, Uniforum 11, nov 2015. Foto: CEED

Den nye forskarskulen er ein av fire nye nasjonale forskarskular ved UiO som vart tildelt støtte frå Forskningsrådet (NFR) nyleg. I denne runden vart det godkjent i alt syv norske forkarskular total.

Werner vert direktør for forskarskulen, som er planlagt starta opp i 2016. Skulen planlegg å ta opp 30 studentar (Ph.d studentar) som skal følgja kurs og samlingar over 4 år. Det tas sikte på å ta opp to kull, totalt 60 studentar.

Skulen har namnet Norwegian Research School for Dynamics and Evolution of Earth and Planets, forkorta DEEP.

Les heile artikkelen

Får nasjonal forskarskule om Jorda og planetane, Uniforum 11/2015, 26.11.2015