På lista over mest lest i 2015

Redaksjonen bak nettportalen geoforskning.no oppsummerer fjorårets ti mest leste saker på geoforskning.no. Forskarar frå Institutt for geofag, Universitetet i Oslo er med i fleire av artiklane.

Sjå sakene på nett i artikkelen: Mest lest i 2015.

Ein av sakene som vart mykje lest er Kjetil Indreværs artikkel om Tektonikk - sakte-tv i sakte film. Denne gjekk av med sigeren i Formidlingskonferansen 2015, geoforskning.no. Den 18. juni var den også å finne i Aftenposten på nett og i papirutgava. Illustrasjon: Kjetil Indrevær, UiO

Her er sakene frå folk frå Institutt for geofag eller omtale av forskning i tilknytning til ansatte ved Institutt for geofag, UiO som har kome med på dei "ti på topp" mest leste saker i 2015 på geoforskning.no.

Sakene er desse:

Tektonikk - sakte-tv i sakte film

Historia om den gong Grønland forlot Norge og danna Atlanterhavet er lang og full av dramatikk. Så god er historia at nokon burde ha laga sakte-tv av den, skriv Kjetil Indrevær in sin artikkel som vann Fromidlingskonferansen 2015,

Kort opphaldstid for karbon i atmosfæren - bevis mot menneskeskapte utslipp?

UiO-forskarane ved Institutt for geofag Helge Hellevang og Per Aagaard ynskjer å avliva ein seigliva myte om at auke av CO2 i atmosfæren ikkje er menneskeskapt. Her er argumenta.

Bachelorstudent påviste feiltolkningar

Ein bachelorstudent i geomatikk ved Institutt for geofag, UiO oppdaga moglege feilaktige tolkningar i to forskningsartiklar i anerkjente tidsskrift.

Les heile artikkelen med dei 10 sakene:

Mest lest i 2015. geoforskning.no, 31.12.2015

Sjå og vinnarartikkelen i Formidlingskonkurransen 2015:

En 300 millioner år lang fødsel, Aftenposten, print og på nettutgåva 18.06.2015.
Kjetil Indrevær, postdoc Institutt for geofag.

Publisert 27. jan. 2016 19:47 - Sist endret 4. jan. 2023 06:21