Prøveforelesninger

Tidligere

Tid og sted: , Auditorium 3, Kjemibygningen

M.Sc. Jon Einar Bratvold ved Kjemisk institutt avholder prøveforelesning over oppgitt emne:

"Magnetoresistance: fundamentals and applications of AMR, GMR and TMR"

Tid og sted: , Auditorium 3, Kjemibygningen

M.Sc. Joël Benjamin Heim ved Kjemisk institutt avholder prøveforelesning over oppgitt emne:

"The role of haemagglutinin in the host tropism and virulence of influenza viruses"

Tid og sted: , Auditorium 3, Kjemibygningen

M.Sc. Kristian Blindheim Lausund ved Kjemisk institutt avholder prøveforelesning over oppgitt emne:

"Comparing quantification techniques for light elements in sub-micron thick films"

Tid og sted: , Auditorium 3, Kjemibygningen

M.Sc. Marte Sofie Martinsen Holmsen ved Kjemisk institutt avholder prøveforelesning over oppgitt emne:

"The Tsuji-Trost reaction"

Tid og sted: , Auditorium 3, Kjemibygningen

M.Sc. Somrutai Poothong ved Kjemisk institutt avholder prøveforelesning over oppgitt emne:

"PFASs - sources and environmental distribution and their impact on the environment"

Tid og sted: , Auditorium 2, Kjemibygningen

M.Sc. Raphael Mathias Peltzer ved Kjemisk institutt avholder prøveforelesning over oppgitt emne:

"Modeling of reaction rates in biological systems"

Tid og sted: , Auditorium 3, Kjemibygningen

M.Sc. Santosh Reddy Alluri ved Kjemisk institutt avholder prøveforelesning over oppgitt emne:

"Radiopharmaceuticals and Their Use in Drug Development"

Tid og sted: , Auditorium 3, Kjemibygningen

M.Sc. Erik Jimmy Jakobsson ved Kjemisk institutt avholder prøveforelesning over oppgitt emne:

" Recent methods for the preparation of 11C-labeled Radiopharmaceuticals for PET imaging"

Tid og sted: , Auditorium 3, Kjemibygningen

M.Sc. Eirik Mydske Thoresen ved Kjemisk institutt avholder prøveforelesning over oppgitt emne:

" Photoredox catalysis in organic synthesis"

Tid og sted: , Auditorium 2, Kjemibygningen

M.Sc. Katarzyna Anna Lukaszuk ved Kjemisk institutt avholder prøveforelesning over oppgitt emne:

" Zeolites - natural and synthetic"

Tid og sted: , Auditorium 3, Kjemibygningen

M.Sc. Sarah Reimann ved Kjemisk institutt avholder prøveforelesning over oppgitt emne:

" The strong electron correlation problem in density-functional theory"

Tid og sted: , Auditorium 4, Kjemibygningen

M.Sc. Emily McHale ved Kjemisk institutt avholder prøveforelesning over oppgitt emne:

" Synthesis, properties and applications of cellulose derivatives"

Tid og sted: , Auditorium 3, Kjemibygningen

M.Sc. Jakob Wåhlander ved Kjemisk institutt avholder prøveforelesning over oppgitt emne:

" Synthetic Organic Electrochemistry"

Tid og sted: , Auditorium 3, Kjemibygningen

M.Phil. Waqas Rafique ved Kjemisk institutt avholder prøveforelesning over oppgitt emne:

" Non-[18F]FDG tracers in cancer diagnostics - Current status and future prospects"

Tid og sted: , Auditorium 3, Kjemibygningen

M.Sc. Cathrine Brecke Gundersen ved Kjemisk institutt avholder prøveforelesning over oppgitt emne:

" Climate change mitigation and adaptation"

Tid og sted: , Auditorium 3, Kjemibygningen

M.Sc. Eirini Zacharaki ved Kjemisk institutt avholder prøveforelesning over oppgitt emne:

"Operando TEM for catalysis; status today and perspectives"

Tid og sted: , Auditorium 3, Kjemibygningen

M.Sc. Xin Liu ved Kjemisk institutt avholder prøveforelesning over oppgitt emne:

"Fuel cells - principle, applications, and materials"

Tid og sted: , Auditorium 3, Kjemibygningen

M.Sc. Helen Vikdal Thorbjørnsrud ved Kjemisk institutt avholder prøveforelesning over oppgitt emne:

"Application of the shikimate pathway in microbial biotechnology”

Tid og sted: , Auditorium 3, Kjemibygningen

M.Sc. Ole Kristian Merkesvik Brandtzæg ved Kjemisk institutt avholder prøveforelesning over oppgitt emne:

"Biological variation in clinical chemistry – how and when to collect representative samples, including small volumes”

Tid og sted: , Auditorium 3, Kjemibygningen

M.Sc. Glenn Bruce Sangolt Miller ved Kjemisk institutt avholder prøveforelesning over oppgitt emne:

"Carbenes”

Tid og sted: , Auditorium 3, Kjemibygningen

M.Sc. Temesgen Debelo Desissa ved Kjemisk institutt avholder prøveforelesning over oppgitt emne:

"Advanced Functional Ceramics: Synthesis, Properties, and Applications”

Tid og sted: , Auditorium 3, Kjemibygningen

M.Sc. Leva Momtazi ved Kjemisk institutt avholder prøveforelesning over oppgitt emne:

"Antimicrobial and diffusion barrier thin films for food packaging”

Tid og sted: , Auditorium 3, Kjemibygningen

M.Sc. Tore Vehus ved Kjemisk institutt avholder prøveforelesning over oppgitt emne:

"HPLC-MS/MS in clinical proteomics -possibilities, challenges and achievements”