English version of this page

Aktuelle saker

• Programfaddersjef 2024 - Er det deg? 12. mars 2024 12:02

Vil du være med på å lage en spennende fadderuke med sosiale aktiviteter og faglig innhold? Kjemisk institutt søker programfaddersjefer for fadderuka 2024.

• Kjemi-OL er klart for avspark 11. mars 2024 16:43

Målet er mest mulig kunnskap i kjemi på fem dager. Deltakerne er seksten elever fra videregående skoler. De er håndplukket ut ifra sine prestasjoner og deltar i den nasjonale konkurransen. Nå konkurrerer de om finaleplass i den nordiske konkurransen.

• Kunstnerisk utforsking av Sola 8. mars 2024 15:02

REAL art-kunstner Laila Kongevold, geolog Henrik H. Svensen og RoCS stipendiat Mats Ola Sand inviterte studenter og forskere til grafikkverksted.

• Mastergradseksamen: Simen Roland Aronsson 20. mars 2024 10:15

"Functional Characterization of Bardet Biedl associating protein-IFT27"

• Shut up & write! 5. apr. 2024 09:00

Is it difficult to set aside time to write? The Academic Writing Centre organsises structured writing sessions for PhDs and Postdocs.

• Norwegian Biodiversity and Genomics Conference 2024 8. apr. 2024 00:00

Welcome to the annual Earth Biogenome Project-Norway conference. During this conference, you can participate in workshops and learn how to use bioinformatics tools to efficiently analyze and interpret genome sequencing data, in addition to hearing from renowned researchers who will share their work in biodiversity and genomics.

• Norwegian Biodiversity and Genomics Conference 2024 8. apr. 2024 00:00

Velkommen til den årlige Earth Biogenome Project-Norway konferansen. I løpet av denne konferansen kan du delta på workshops og lære å bruke bioinformatiske verktøy til å effektivt analysere og tolke genomsekvenseringsdata, i tillegg til å høre fra anerkjente forskere som deler sitt arbeid innenfor biodiversitet og genomikk.

• Planetary Health: Stewardship for Sustainability, Equity, and Wellbeing 8. apr. 2024 09:30

Welcome to the first Norwegian Planetary Health Alliance conference.