Publisert 12. nov. 2021 22:47

Lei av zoom-møter og hjemmekontor, ordnet RoCS stipendiat Rebecca Robinson seg jobb på Hurtigruten som Expedition Lecturer. Foredragene om sola og nordlyset inngår i doktorgraden ved Institutt for teoretisk astrofysikk.

Publisert 25. okt. 2021 13:28

60 elevar og 3 lærarar fekk ein "Sun hour" med RoCS - Rosseland senter for solfysikk som førebuing til ein Europeisk solkonkurranse. Draumen er å vinna ein tur til det Svenske solteleskopet på La Palma.

Publisert 20. sep. 2021 16:37

RoCS forskarar følgjer med på vulkanutbrotet frå Det svenske solteleskopet på La Palma. Dei er trygge då teleskopet ligg på Roque dei los Muchachos, på den nordlege delen av øya.

Publisert 8. juni 2021 18:44

På torsdag 10. juni kan du oppleva at halve sola blir formørkt. Rebecca Robinson og Torben Leifsen ved RoCS - Rosseland senter for solfysikk, gir deg informasjon, tips og tricks for ei fin astronomisk oppleving.

Publisert 25. mai 2021 16:01

- Det er berre ein heilt bestemd tone som kjem. Kvifor den blir der og er den same over tid, krev jo ei forklaring, seier professor Boris Gudiksen ved RoCS - Rosseland senter for solfysikk i eit intervju med forskning.no.

Publisert 20. mai 2021 17:24

Sju solforskarare ved RoCS - Rosseland senter for solfysikk, UiO, får boltra seg i bladet Astronomi som er i sal no. Her kan du lesa om korleis dei forskar på Sola og kva som står att å finna ut om stjerna vår.

Publisert 12. apr. 2021 15:33

Forskarprisen "Early Career Researcher Prize" har vorte tildelt Dr. Daniel Nóbrega-Siverio som jobbar ved Rosseland senter for solfysikk, UiO.

Publisert 22. mars 2021 15:26

Ein av dei absolutt vanlegaste blemmene astrofysikaren ser i sci-fi filmar, er framstillinga av sola som ein stor, gul, brennande ball, også sett frå verdsrommet.

Publisert 15. feb. 2021 13:57

Romfartøyet Solar Orbiter har fanga tre av dei fire stein planetane på video, på sin veg til sola. Doktorgradsstipendiat Aditi Bhatnagar ved RoCS, UiO forklarer korleis det gjekk til.

Publisert 13. jan. 2021 15:44

Stipendiat Øystein Håvard Færder utfordret seg selv da han lagde  video om sola som eksamensoppgave i kommunikasjon.