Nye emner Våren 2023

Her har du oversikten over emner til våren som ikke har vært undervist tidligere. Noen av disse er videreføringer av gamle emner og noen er helt nye.

Nye emner som undervises første gang våren 2023:

• ​​​​​IN3310/IN4310 – Deep Learning for Image Analysis: Emne er en videreføring av IN5400 – Maskinlæring for bildeanalyse.
  • IN4380 – Digital Transformation of HealthcareNytt emne som bl.a tar for seg forståelse av digital helse i en global kontekst (med hovedfokus på Norge) og utfordringer og muligheter knyttet til digitalisering av helsesektoren.
    DigHel-studenter har fortrinnsrett under opptaket.
  • IN5090 – Health data and decision-making: Nytt emne som bl.a tar for seg deling av helseinformasjonsbehov og utfordringer innenfor og mellom helseorganisasjoner, og datadrevet beslutningstaking i helsesektoren. Emnet tar for seg en del av det som tidligere ble undervist i IN5330.
    DigHel-studenter har fortrinnsrett under opptaket.
Publisert 2. des. 2022 12:53 - Sist endret 2. des. 2022 12:53