Kommende arrangementer

Tid og sted: , Aud. Simula

Vurderer du å ta en master her ved Institutt for informatikk? Kom og og hør mer om de ulike programmene i informatikk og entreprenørskap.

Tid og sted: , Kristen Nygaards sal (5370)/ Zoom, Ole-Johan Dahls hus

Doctoral candidate Ines Petra Junge at the Department of Informatics, Faculty of Mathematics and Natural Sciences, is defending the thesis Good design doesn’t cost the Earth: How sustainability in ICT is enabled, encouraged, engaged, and exemplified by means of the mobile phone for the degree of Philosophiae Doctor.

Tid og sted: , Zoom-lenke ved påmelding

Har du spørsmål om å søke master? Søknadsfristen 15. april nærmer seg med stormskritt. Kom og still spørsmålene du måtte ha om søknadsprosessen.

Tid og sted: , Smalltalk

Seminaret er designet for hjelpe deg med akademisk skriving gjennom skriveøvelser, tips og støtte.

Tid og sted: , Foajeen i OJD

Er du nysgjerrig på masterstudier ved Institutt for informatikk? Snakk om masterstudier med ansatte og masterstudenter ved IFI over en kaffe og bolle.

Tid og sted: , Smalltalk

Tid og sted: , Sophus Lies auditorium

Institutt for informatikk har den glede å invitere alle kandidater som har fullført eller skal fullføre sin mastergrad i løpet av vårsemesteret 2024 til en seremoni for å feire.