Alle arrangementer ved MN

Kommande 5 dagar

i dag mars
Tid og stad: , Project room, Gamle Munch

Welcome to the photo exhibition Women in exile, which explores Kurdish women's experiences of daily life during and after conflict.

Tid og stad: , Prosjektrommet, Gamle Munch

Velkommen til utstillingen Kvinner i eksil, som utforsker kurdiske kvinners opplevelser av dagliglivet under og etter konflikt.

Fleire kommande arrangement

Tid og stad: , CCSE store møterom (Fysikkbygningen 4. etasje øst)

Skriver du en kronikk eller populærvitenskapelig tekst? Dette skriveverkstedet er for deg som vil ha tips om skriving for allmennheten og som vil utvikle teksten din i et felleskap med skrivende kollegaer.

Tid og stad: , Theory common area (4th floor, east wing)

Takashi Toma, Kanazawa university

Weekly Theory Seminar.

Tid og stad: , Det Norske Videnskaps-Akademi, Drammensveien 78, Oslo

What does it takes to create and sustain environments that support the development of high-level research projects?

Tid og stad: , Det Norske Videnskaps-Akademi, Drammensveien 78, Oslo

Hva skal til for å skape og opprettholde miljøer som støtter utviklingen forskningsprosjekter på høyt nivå?

Tid og stad: , Kristen Nygaards sal (5370)/ Zoom, Ole-Johan Dahls hus

Doctoral candidate Ines Petra Junge at the Department of Informatics, Faculty of Mathematics and Natural Sciences, is defending the thesis Good design doesn’t cost the Earth: How sustainability in ICT is enabled, encouraged, engaged, and exemplified by means of the mobile phone for the degree of Philosophiae Doctor.