Kristine Bakkemo Kostøl
Seniorrådgiver
-
Naturfagsenteret

English version of this page
Telefon
+47 22858214
Mobiltelefon
41634468
Brukernavn
Besøksadresse
Sem Sælands vei 24
Fysikkbygningen
0371 Oslo
Postadresse
Postboks 1106 Blindern
0317 Oslo
Faglige interesser
Bruk av andre læringsarenaer i undervisningen, samarbeid mellom skole og arbeidsliv, naturfaglig kapital.
Arbeidsområder
- Leder for Lektor2-ordningen
Bakgrunn
- Undervisningserfaring fra ungdomstrinn og videregående skole
- PPU fra UiO
- Master i Materialer, energi og nanoteknologi fra UiO
Publikasjoner
-
Kostøl, Kristine Bakkemo; Remmen, Kari Beate; Braathen, Anette & Stromholt, Shelley (2021). Co-designing cross-setting activities in a nationwide STEM partnership program – Teachers’ and students’ experiences. LUMAT: International Journal on Math, Science and Technology Education. ISSN 2323-7104. 9(1), s. 426–456. doi: 10.31129/LUMAT.9.1.1414. Fulltekst i vitenarkiv
-
Kostøl, Kristine B; Magraso, Anna & Norby, Truls (2012). On the hydration of grain boundaries and bulk of proton conducting BaZr0.7Pr0.2Y0.1O3-delta. International Journal of Hydrogen Energy. ISSN 0360-3199. 37(9), s. 7970–7974. doi: 10.1016/j.ijhydene.2011.11.094.
-
Kostøl, Kristine Bakkemo & Braathen, Anette (2021). Når formidlingen blir målet. Naturfag. ISSN 1504-4564. s. 62–63.
-
Kostøl, Kristine Bakkemo & Braathen, Anette (2021). Spørsmål som drivkraft. Naturfag. ISSN 1504-4564. s. 16–17.
-
Kostøl, Kristine Bakkemo (2019). Mugg er i hvert fall naturlig! Naturfag. ISSN 1504-4564. 1, s. 18–19.
-
Bøe, Maria Vetleseter & Kostøl, Kristine Bakkemo (2019). Energi og materie - svaret på (nesten) alt. Naturfag. ISSN 1504-4564. s. 4–6.
-
Kostøl, Kristine Bakkemo; Remmen, Kari Beate; Braathen, Anette & Stromholt, Shelley (2019). 'I was part of something big' - student outcomes of using a co-design tool in a STEM partnership program.
-
Frøyland, Merethe; Braathen, Anette & Kostøl, Kristine Bakkemo (2018). Elever på vei mot forståelse - hvordan kan det se ut? Naturfag. ISSN 1504-4564. s. 86–89.
-
Braathen, Anette; Frøyland, Merethe & Kostøl, Kristine Bakkemo (2018). Gjer tenkinga til elevane synleg! Naturfag. ISSN 1504-4564. s. 50–53.
-
Kostøl, Kristine Bakkemo; Braathen, Anette & Frøyland, Merethe (2018). Fra boller og refleksvest til læring - Hvordan lykkes med undervisning som involverer andre læringsarenaer? Naturfag. ISSN 1504-4564. s. 34–37.
-
Reitan, Berit; Bøe, Maria Vetleseter; Kostøl, Kristine Bakkemo & Braathen, Anette (2018). Undervisning for naturfaglig kapital: Hva har elevene dine i ryggsekken? Naturfag. ISSN 1504-4564.
-
Kostøl, Kristine Bakkemo & Remmen, Kari Beate (2016). Læring gjennom oppdrag. Naturfag. ISSN 1504-4564. s. 38–43.
-
Remmen, Kari Beate & Kostøl, Kristine Bakkemo (2015). Andre læringsarena i undervisningen - hvordan?
-
Remmen, Kari Beate & Kostøl, Kristine Bakkemo (2015). Lærer + arbeidslivet = bedre realfagundervisning?
-
Remmen, Kari Beate & Kostøl, Kristine Bakkemo (2015). Lektor2-modellen - Et verktøy for samarbeid om undervisningsopplegg.
Publisert 12. juni 2019 12:44
- Sist endret 12. juni 2019 14:01