-
Voll, Liv Oddrun; Sørborg, Øystein; Bøe, Maria Vetleseter; Reitan, Berit & Skår, Aud Ragnhild
(2023).
Elektroniske kommunikasjonssystem.
-
Reitan, Berit & Skår, Aud Ragnhild
(2023).
Berekraftig teknologi i arbeidslivet.
Vis sammendrag
I dette opplegget for Vg1 yrkesfag får elevane i oppdrag å forbetre eller designe eit teknologisk produkt og vurdere forslaget sitt ut frå dei tre dimensjonane av berekraftig utvikling. Dei skal også lage ein reklame for forslaget sitt. Opplegget passar som eit samarbeid mellom naturfag og yrkesfaglege programfag.
-
Skår, Aud Ragnhild; Dahl, Maria Gaare & Halvorsen, Lene Kristin
(2023).
Vær.
Vis sammendrag
I dette undervisningsopplegget skal elevene observere været og velge en uteaktivitet som passer til dette været. Gjennom opplegget skal de øve seg på å observere været ved å bruke sansene og måle temperatur. Værobservasjonene (økt 5) kan gjennomføres flere ganger i løpet av året for å sammenligne ulike årstider.
-
Skår, Aud Ragnhild & Dahl, Maria Gaare
(2023).
Inkluderende læringsfellesskap.
-
Sørborg, Øystein & Skår, Aud Ragnhild
(2023).
Idear til god naturfagsundervisning.
Naturfag.
ISSN 1504-4564.
1,
s. 32–34.
-
Dahl, Maria Gaare & Skår, Aud Ragnhild
(2022).
Prøv ut praksiser og tenkemåter på barnetrinnet.
-
Erlien, Wenche; Frøyland, Merethe; Skår, Aud Ragnhild & Sørborg, Øystein
(2022).
Platetektonikk.
Vis sammendrag
Undervisningsopplegg på fire økter for naturfag på ungdomstrinnet. Elevene skal bruke platetektonikkteorien til å forklare jordas utvikling over tid, og finn eksempler på observasjoner som støtter teorien.
-
-
Skår, Aud Ragnhild; Fiskum, Kirsten & Bøe, Maria Vetleseter
(2021).
Karbon.
Vis sammendrag
Undervisningsopplegg på seks økter for ungdomstrinn. Elevane gi innspel om korleis vi kan møte klimautfordringane gjennom å stabilisere eller redusere mengda karbondioksid i atmosfæren. Elevane skal begrunne innspela ut frå det raske og det langsame krinsløpet til karbon.
-
Skår, Aud Ragnhild & Dahl, Maria Gaare
(2021).
Webinar om undervisningsopplegg for barnetrinnet.
-
Sørborg, Øystein & Skår, Aud Ragnhild
(2021).
Gentesting og etikk.
Naturfag.
ISSN 1504-4564.
s. 56–57.
-
Skår, Aud Ragnhild & Sørborg, Øystein
(2021).
Lage ein eteleg modell av ei celle.
Naturfag.
ISSN 1504-4564.
s. 34–35.
-
Haug, Berit S; Sørborg, Øystein & Skår, Aud Ragnhild
(2021).
Korleis kan vi forklare om noko er levande eller ikkje?
Naturfag.
ISSN 1504-4564.
s. 30–31.
-
Mork, Sonja Merethe; Frøyland, Merethe; Haug, Berit S; Sørborg, Øystein & Skår, Aud Ragnhild
(2021).
Meitemarkkasse og nedbryting.
Naturfag.
ISSN 1504-4564.
s. 8–11.
-
Halvorsen, Lene Kristin & Skår, Aud Ragnhild
(2020).
Signalsystemene i kroppen.
-
-
Skår, Aud Ragnhild
(2020).
Oppgåver for livsmeistring.
Naturfag.
ISSN 1504-4564.
1,
s. 50–51.
-
Skår, Aud Ragnhild
(2020).
Kroppen som system.
Naturfag.
ISSN 1504-4564.
1,
s. 4–7.
-
Bøe, Maria Vetleseter; Fiskum, Kirsten & Skår, Aud Ragnhild
(2019).
Kjernen i kjerneelementet Energi og materie.
-
Sørborg, Øystein & Skår, Aud Ragnhild
(2019).
Gentesting - Vitenprogram for Vg1.
-
Sørborg, Øystein; Skår, Aud Ragnhild & Erlien, Wenche
(2019).
Gentesting.
Vis sammendrag
Nettbasert undervisningsopplegg på fire økter for naturfag Vg1. Elevene skal lære hvordan gener koder for egenskaper, hvordan arv og miljø henger sammen og hva en gentest kan fortelle oss. De skal også argumentere for eller mot bruk av ulike gentester, og til slutt skrive sin mening til Bioteknologirådet.
-
Skår, Aud Ragnhild & Dahl, Maria Gaare
(2019).
Digitale ressurser for dybdelæring i realfagene.
-
Skår, Aud Ragnhild & Sørborg, Øystein
(2018).
Cella som system.
-
Skår, Aud Ragnhild & Sørborg, Øystein
(2018).
Utforskende undervisningsopplegg om genteknologi .
-
Skår, Aud Ragnhild
(2018).
Å kommunisere med modellar.
Naturfag.
ISSN 1504-4564.
s. 76–78.
-
Mork, Sonja Merethe; Skår, Aud Ragnhild & Haug, Berit S
(2018).
Å legge til rette for naturfaglege samtalar.
Naturfag.
ISSN 1504-4564.
s. 66–69.
-
Sørborg, Øystein; Voll, Liv Oddrun & Skår, Aud Ragnhild
(2017).
Elektroniske kommunikasjonssystem.
Vis sammendrag
Undervisningsopplegg for ungdomstrinnet. Elevane skal forstå korleis eit elektronisk kommunikasjonssystem i hovudtrekk er bygd opp og fungerer. Denne kunnskapen skal dei bruke for å finne opp eit klesplagg som kommuniserer med internett for å fylle eit behov.
-
Skår, Aud Ragnhild & Sørborg, Øystein
(2017).
Cella som system.
Vis sammendrag
Undervisningsopplegg på seks økter for ungdomstrinn. Elevene lærer om hvordan cella er et system som består av flere deler som påvirker hverandre og hvordan vi kan bruke modeller for å forenkle for å forstå mer.
-
-
Skår, Aud Ragnhild; Sørborg, Øystein & Voll, Liv Oddrun
(2017).
Utforskende undervisning:
• Cella som system
• Elektroniske kommunikasjonssystemer
.
-
Voll, Liv Oddrun; Skår, Aud Ragnhild & Sørborg, Øystein
(2017).
Internett – eit elektronisk kommunikasjonssystem.
Naturfag.
ISSN 1504-4564.
s. 58–59.
-
Skår, Aud Ragnhild
(2017).
Den gode forteljinga.
Naturfag.
ISSN 1504-4564.
s. 6–7.
-
Korsager, Majken & Skår, Aud Ragnhild
(2017).
Kreative presentasjonsformer.
Naturfag.
ISSN 1504-4564.
s. 12–14.
-
Haug, Berit S & Skår, Aud Ragnhild
(2016).
Språk og naturfag.
-
Haug, Berit S & Skår, Aud Ragnhild
(2016).
Naturfag for å lære språk - språk for å lære naturfag.
-
Skår, Aud Ragnhild
(2016).
Raske signal i kroppen.
Naturfag.
ISSN 1504-4564.
s. 72–74.
-
Skår, Aud Ragnhild
(2016).
Klokka i kroppen – den indre døgnklokka vår .
Naturfag.
ISSN 1504-4564.
s. 75–77.
-
Skår, Aud Ragnhild
(2016).
Observasjon over tid .
Naturfag.
ISSN 1504-4564.
s. 78–79.
-
-
Skår, Aud Ragnhild; Tusvik, Rim; Lund, Elise Matilde; Jolly, Linda & Tesfamichael, Alene
(2015).
Matnyttig og jordnært.
-
Skår, Aud Ragnhild & Tusvik, Rim
(2015).
Lysande skapningar.
Naturfag.
ISSN 1504-4564.
s. 64–65.
-
-
Skår, Aud Ragnhild & Voll, Liv Oddrun
(2015).
Lyspærer.
Naturfag.
ISSN 1504-4564.
s. 40–41.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Skår, Aud Ragnhild
(2002).
Lokalisering av glutamattransportører i hippocampus CA3 hos rotte.
Universitetet i Oslo.