-
Mork, Sonja Merethe
(2023).
Videreutdanning i naturfagdidaktikk for lærerutdannere.
Naturfag.
ISSN 1504-4564.
1/23,
p. 62–63.
-
Mork, Sonja Merethe
(2023).
Nøkler til naturfag.
Naturfag.
ISSN 1504-4564.
1/23,
p. 57–57.
-
Mork, Sonja Merethe
(2023).
Forskning til nytte for praksisfeltet.
Naturfag.
ISSN 1504-4564.
1/23,
p. 40–43.
-
Mork, Sonja Merethe; Haug, Berit; Sørborg, Øystein; Ruben, Subashini Parameswaran & Erduran, Sibel
(2023).
HOW CAN THE SCIENCE CURRICULUM BE HUMANIZED ABOUT THE NATURE OF SCIENCE? .
-
Mork, Sonja Merethe & Haug, Berit S
(2023).
Nøkler til naturfag. Eksempel på nasjonal etter- og videreutdanning.
-
Haug, Berit S & Mork, Sonja Merethe
(2023).
From vision to classroom: Professional development for teachers.
-
Haug, Berit; Mork, Sonja Merethe & Sørborg, Øystein
(2022).
Naturvitenskapelige praksiser og tenkemåter – hva betyr det i praksis?
-
Mork, Sonja Merethe & Sørborg, Øystein
(2022).
Kjerneelementet Naturvitenskapelige praksiser og tenkemåter.
-
Haug, Berit S & Mork, Sonja Merethe
(2022).
Hvordan samle og bruke data gjennom etter- og videreutdanning?
-
Mork, Sonja Merethe & Haug, Berit S
(2022).
Erfaringer fra 2-årig videreutdanningskurs for lærerutdannere .
-
Haug, Berit S & Mork, Sonja Merethe
(2022).
Nøkkelbegreper i utforskende arbeid - boklansering med smakebiter fra boka.
-
Mork, Sonja Merethe; Henriksen, Ellen Karoline; Haug, Berit; Jorde, Doris & Frøyland, Merethe
(2021).
Knowledge domains for science teacher educators.
-
Haug, Berit; Sørborg, Øystein; Mork, Sonja Merethe & Frøyland, Merethe
(2021).
Naturvitenskapelige praksiser og tenkemåter - på vei mot et tolkningsfellesskap.
-
Haug, Berit & Mork, Sonja Merethe
(2021).
From vision to classroom: What teachers highlight as supportive professional development.
-
Haug, Berit & Mork, Sonja Merethe
(2021).
Nøkkelbegreper i utforskende arbeid.
-
Sørborg, Øystein; Mork, Sonja Merethe & Erlien, Wenche
(2021).
Kjeldekritikk, fuglar og vindmøller.
Naturfag.
ISSN 1504-4564.
p. 44–45.
-
Sørborg, Øystein; Mork, Sonja Merethe & Erlien, Wenche
(2021).
Informasjonssøk om fugler og vindmøller.
Naturfag.
ISSN 1504-4564.
p. 42–43.
-
Mork, Sonja Merethe; Haug, Berit S & Frøyland, Merethe
(2021).
NorDiNa editorial spesialnummer 2/2021.
Nordic Studies in Science Education.
ISSN 1504-4556.
17(2),
p. 131–133.
doi:
10.5617/NORDINA.8770.
-
Mork, Sonja Merethe; Henriksen, Ellen Karoline; Haug, Berit S; Jorde, Doris & Frøyland, Merethe
(2021).
Knowledge domain for science teacher educators.
-
Mork, Sonja Merethe & Haug, Berit S
(2021).
How can the activity "share and discuss written reflections" serve as a tool for pedagogical link-making and deeper learning in science?
-
Mork, Sonja Merethe & Haug, Berit S
(2021).
Hvordan kreditere kilder korrekt og samvittighetsfullt.
Naturfag.
ISSN 1504-4564.
p. 66–67.
-
Mork, Sonja Merethe; Frøyland, Merethe; Haug, Berit S; Sørborg, Øystein & Skår, Aud Ragnhild
(2021).
Meitemarkkasse og nedbryting.
Naturfag.
ISSN 1504-4564.
p. 8–11.
-
Haug, Berit S; Sørborg, Øystein; Mork, Sonja Merethe & Frøyland, Merethe
(2021).
Naturvitenskapelige praksiser og tenkemåter - en introduksjon .
Naturfag.
ISSN 1504-4564.
p. 4–6.
-
Mork, Sonja Merethe
(2020).
Språk og grunnleggende ferdigheter som drivkrefter for dybdelæring i naturfag
.
-
Haug, Berit S; Mork, Sonja Merethe & Fiskum, Kirsten
(2019).
Kjemiske reaksjoner på 5.-7. trinn.
-
Mork, Sonja Merethe; Haug, Berit S & Fiskum, Kirsten
(2019).
Nøkler til naturfag 2.
-
Haug, Berit S; Mork, Sonja Merethe & Fiskum, Kirsten
(2019).
Nøkler til naturfag.
-
Mork, Sonja Merethe & Frøyland, Merethe
(2019).
Erfaringer fra 2-årig videreutdanningskurs for lærerutdannere.
-
Mork, Sonja Merethe & Haug, Berit S
(2019).
Undervisning for utforskende arbeid
.
-
Mork, Sonja Merethe & Haug, Berit S
(2019).
Nøkkelbegreper for utforskende arbeid
.
-
Mork, Sonja Merethe; Haug, Berit S; Henriksen, Ellen Karoline; Jorde, Doris & Frøyland, Merethe
(2019).
Educating the educators. Creating a knowledge domain for science teacher educators through professional development.
-
Mork, Sonja Merethe & Haug, Berit S
(2019).
På vei mot dybdelæring ved hjelp av dagens skriftlige refleksjon?
-
Mork, Sonja Merethe
(2018).
Tekster kan støtte utforskende arbeid.
Naturfag.
ISSN 1504-4564.
p. 102–103.
-
Mork, Sonja Merethe
(2018).
Argumentasjon – sentralt for kritisk og naturvitenskapelig tenkning.
Naturfag.
ISSN 1504-4564.
p. 72–75.
-
Haug, Berit S; Mork, Sonja Merethe & Frøyland, Merethe
(2018).
Utforskende arbeidsmåter: Fra gjøring til læring.
Naturfag.
ISSN 1504-4564.
p. 90–95.
-
Haug, Berit S & Mork, Sonja Merethe
(2018).
Språket er en nøkkel til å lære naturfag.
Naturfag.
ISSN 1504-4564.
p. 62–65.
-
Mork, Sonja Merethe & Haug, Berit S
(2018).
Å stille spørsmål som drivkraft i utforskende aktiviteter.
Naturfag.
ISSN 1504-4564.
p. 98–101.
-
Mork, Sonja Merethe; Skår, Aud Ragnhild & Haug, Berit S
(2018).
Å legge til rette for naturfaglege samtalar.
Naturfag.
ISSN 1504-4564.
p. 66–69.
-
Haug, Berit S & Mork, Sonja Merethe
(2018).
Utforskende arbeidsmåter. Fra gjøring til læring.
-
Mork, Sonja Merethe
(2018).
Å skape engasjement for lesing og skriving i naturfag.
-
Mork, Sonja Merethe
(2018).
Å skape engasjement for lesing og skriving i naturfag.
-
Haug, Berit S & Mork, Sonja Merethe
(2018).
Systembegrepet som utgangspunkt for mange tema i naturfag
.
-
Mork, Sonja Merethe
(2018).
Å skape engasjement for lesing og skriving i naturfag.
-
Mork, Sonja Merethe; Voll, Liv Oddrun & Dahl, Maria Gaare
(2017).
Fagbrev som modellhuselektriker.
Naturfag.
ISSN 1504-4564.
p. 56–59.
-
Mork, Sonja Merethe & Haug, Berit S
(2017).
Kreativitet satt i system.
-
Mork, Sonja Merethe
(2017).
Utforskende metoder i naturfag.
-
Mork, Sonja Merethe & Haug, Berit S
(2017).
Using reading goals as support for deep learning.
-
Haug, Berit S & Mork, Sonja Merethe
(2017).
Fra visjon til klasserom. Hva slags støtte trenger lærere for å fremme dybdelæring i naturfag?
-
Mork, Sonja Merethe
(2017).
Dybdelæring med literacy og utforskende arbeidsmåter i naturfag.
-
Mork, Sonja Merethe & Haug, Berit S
(2017).
Lesemål som støtte for dybdelæring i naturfag.
-
Haug, Berit S & Mork, Sonja Merethe
(2017).
Dybdelæring med utforskende arbeidsmåter.
-
Mork, Sonja Merethe
(2016).
Brosjyre – fin møteplass for naturfag og norsk.
Naturfag.
ISSN 1504-4564.
p. 18–21.
-
Mork, Sonja Merethe & Frøyland, Merethe
(2016).
Videreutdanning for lærerutdannere.
-
Haug, Berit S & Mork, Sonja Merethe
(2016).
Variert og tilpasset opplæring.
-
Mork, Sonja Merethe
(2016).
Grunnleggende ferdigheter.
-
Mork, Sonja Merethe
(2016).
Utforskende arbeid.
-
Mork, Sonja Merethe
(2016).
Fagtekster.
-
Mork, Sonja Merethe & Erlien, Wenche
(2016).
Å skrive seg inn i tiden.
Naturfag.
ISSN 1504-4564.
1/2016(1),
p. 20–21.
-
Mork, Sonja Merethe
(2016).
Å lære naturfag gjennom språk.
-
Mork, Sonja Merethe
(2016).
Utforskende arbeid og GRF gir god læring og engasjerte elever.
-
Mork, Sonja Merethe
(2016).
Argumentasjon. Fokus på skriving (og snakking og begreper...).
-
Mork, Sonja Merethe
(2016).
Å lese for å lære i naturfag.
-
Mork, Sonja Merethe & Haug, Berit S
(2015).
Dybdelæring. Læreres erfaringer med Forskerføtter og leserøtter.
-
Mork, Sonja Merethe & Fiskum, Kirsten
(2015).
Kjemi og grunnleggende ferdigheter på barnetrinnet.
-
Strømme Aanesland, Torunn & Mork, Sonja Merethe
(2015).
Animation versus static visualizations from a sociocultural perspective. A comparative study on students' sense-making of protein synthesis.
-
Mork, Sonja Merethe & Haug, Berit S
(2015).
Depth and progression. Primary teachers' experiences from teaching an integrated inquiry based science and literacy curriculum.
-
Mork, Sonja Merethe
(2015).
Engasjerende utgangspunkt for skriving.
Naturfag.
ISSN 1504-4564.
1/15,
p. 96–99.
-
Mork, Sonja Merethe
(2015).
Dybde og progresjon gir mestring og motivasjon.
Naturfag.
ISSN 1504-4564.
1/15,
p. 106–108.
-
Ødegaard, Marianne; Haug, Berit S; Mork, Sonja Merethe & Sørvik, Gard Ove
(2015).
Improving an Inquiry-Based Science and Literacy Teaching Model.
-
Ødegaard, Marianne; Haug, Berit S; Mork, Sonja Merethe & Sørvik, Gard Ove
(2015).
Improving an inquiry-based science and literacy teaching model through research and professional development courses.
-
Mork, Sonja Merethe
(2015).
Grunnleggende ferdigheter. Lesing, skriving og muntlig på ungdomstrinnet.
-
Mork, Sonja Merethe
(2015).
Grunnleggende ferdigheter. Lesing, skriving og muntlig på barnetrinnet.
-
Mork, Sonja Merethe
(2015).
Argumentasjon i naturfag. Hvordan lage gode rammer for argumenterende tekster?
-
Haug, Berit S & Mork, Sonja Merethe
(2015).
Observasjon, slutning og evidens.
-
Mork, Sonja Merethe
(2015).
Utforskende arbeidsmåter, lesing og skriving.
-
Mork, Sonja Merethe & Haug, Berit S
(2015).
Dybdelæring. Lærerers erfaringer med Forskerføtter og leserøtter.
-
Mork, Sonja Merethe
(2014).
Framtidas naturfag.
-
Ødegaard, Marianne; Haug, Berit Synnøve; Mork, Sonja Merethe & Sørvik, Gard Ove
(2014).
Challenges and Support when Teaching Science through an Integrated Inquiry and Literacy Approach.
-
Korsager, Majken & Mork, Sonja M
(2014).
Brunskogsnegl - uønsket inntrenger - spennende muligheter i naturfag.
Naturfag.
ISSN 1504-4564.
p. 48–51.
-
Mork, Sonja M
(2014).
Å skrive sammenlignende tekster.
Naturfag.
ISSN 1504-4564.
-
Mork, Sonja M
(2014).
Digitale verktøy som støtte for lesing og skriving.
-
Mork, Sonja M
(2014).
Felleslesing i naturfag.
-
Ødegaard, Marianne; Haug, Berit Synnøve; Mork, Sonja M & Sørvik, Gard Ove
(2013).
Data as the Source? Challenges and Support in an Integrated Science and Literacy Teaching Model.
-
Haug, Berit Synnøve; Ødegaard, Marianne; Mork, Sonja M & Sørvik, Gard Ove
(2013).
Teaching science through an integrated science and literacy approach.
-
Strømme Aanesland, Torunn & Mork, Sonja M
(2013).
The effect of animations vs. static representations. A comparative classroom study of students' sense-making of the protein synthesis.
-
Mork, Sonja M
(2013).
Lesing og skriving i Forskerføttermodellen.
-
Mork, Sonja M
(2013).
Trends in science education. Kommentar til Per Morten Kinds foredrag.
-
Mork, Sonja M
(2013).
Lesing av fagtekst.
-
Mork, Sonja M
(2013).
Felleslesing i naturfagklasserommet.
-
Mork, Sonja M
(2013).
Lesing i naturfag.
-
Mork, Sonja M
(2013).
Lesing i naturfag.
-
Sørvik, Gard Ove; Eika, Mattis & Mork, Sonja M
(2013).
Utforskende aktiviteter med stoffer og egenskaper.
-
Mork, Sonja M
(2013).
Skriving i naturfag på ungdomstrinnet.
-
Mork, Sonja M
(2013).
Revidert læreplan og GRF i naturfag.
-
Mork, Sonja M
(2013).
Revidert læreplan - økt fokus på grunnleggende ferdigheter.
Naturfag.
ISSN 1504-4564.
p. 7–14.
-
Mork, Sonja M
(2013).
Argumentasjon.
-
Mork, Sonja M
(2013).
Grunnleggende ferdigheter og utforskende naturfag på barnetrinnet.
-
Mork, Sonja M
(2013).
Revidert læreplan i naturfag.
-
Mork, Sonja M
(2013).
Revidert læreplan i naturfag.
-
Mork, Sonja M
(2013).
Lesing og skriving i naturfag.
-
Mork, Sonja M
(2013).
Teachers approaches to reading in primary science.
-
Mork, Sonja M
(2013).
Lesing i naturfag.
-
Mork, Sonja M
(2013).
Plenumslesing i utforskende naturfagundervisning.
-
Mork, Sonja M
(2013).
Lesing med Forskerføtter og leserøtter.
Naturfag.
ISSN 1504-4564.
p. 42–43.
-
Sørborg, Øystein; Mork, Sonja M & Erlien, Wenche
(2013).
10 år med viten.no.
Naturfag.
ISSN 1504-4564.
p. 8–13.
-
Ødegaard, Marianne; Mork, Sonja M; Frøyland, Merethe & Henriksen, Ellen Karoline
(2013).
Gratulerer med dagen.
Naturfag.
ISSN 1504-4564.
p. 2–3.
-
Mork, Sonja M
(2012).
Lesing og skriving i Naturfag.
-
Mork, Sonja M
(2012).
Lesing av fagtekst. Med eksempler fra naturfag.
-
Mork, Sonja M; Ottander, Christina & Sjøberg, Svein
(2012).
Welcome to NorDiNa 1/12.
Nordic Studies in Science Education.
ISSN 1504-4556.
8(1),
p. 1–2.
-
Mork, Sonja M; Ottander, Christina & Sjøberg, Svein
(2012).
Welcome to NorDiNas symposium issue.
Nordic Studies in Science Education.
ISSN 1504-4556.
8(2).
-
Ottander, Christina; Mork, Sonja M & Sjøberg, Svein
(2012).
Welcome to NorDiNa 3/12.
Nordic Studies in Science Education.
ISSN 1504-4556.
8(3),
p. 195–196.
-
Mork, Sonja M & Bungum, Berit
(2012).
Om naturfagundervisning i Norge og Norden. Fra nordisk forskning.
-
Mork, Sonja M
(2012).
Revisjon av læreplaner i naturfag.
-
Mork, Sonja M
(2012).
Lesing og skriving i naturfag.
-
Sørvik, Gard Ove; Mork, Sonja M; Haug, Berit Synnøve & Ødegaard, Marianne
(2012).
Tekster og lesing i naturfag.
-
Mork, Sonja M
(2012).
Revisjon av læreplaner i naturfag.
-
Mork, Sonja M
(2012).
Literacy in science.
-
Ødegaard, Marianne & Mork, Sonja M
(2011).
Hva slags etter- og videreutdanning vil lærere ha? Modell 2: Forskerføttermodellen.
-
Mork, Sonja M; Erlien, Wenche & Ødegaard, Marianne
(2011).
Hvordan jobber lærere på barnetrinnet med tekster og lesing i naturfag?
-
Mork, Sonja M
(2011).
Grunnleggende ferdigheter i naturfag.
-
Mork, Sonja M
(2011).
Kule korte tekster. Å lage brosjyrer i naturfag.
-
Mork, Sonja M
(2011).
Grunnleggende ferdigheter i naturfag.
-
Mork, Sonja M; Erlien, Wenche & Ødegaard, Marianne
(2011).
How do primary school teachers work with texts and reading in science?
-
Mork, Sonja M
(2011).
Lesing og skriving i naturfag.
-
Mork, Sonja M
(2011).
Lesing og skriving i naturfag. 1.-7. årskurs.
-
Mork, Sonja M; Erlien, Wenche & Ødegaard, Marianne
(2011).
How do primary school teachers work with texts and reading in science?
-
Mork, Sonja M & Erlien, Wenche
(2011).
Å skrive kule korte tekster.
-
Erlien, Wenche & Mork, Sonja M
(2011).
Morsomme leseaktiviteter.
-
Mork, Sonja M
(2011).
Radioaktivitet i naturfag.
Naturfag.
ISSN 1504-4564.
p. 84–88.
-
-
Ødegaard, Marianne; Møller Andersen, Hanne; Schoultz, Jan; Hultman, Glenn; Lund Nielsen, Birgitte & Löfgren, Ragnhild
[Show all 7 contributors for this article]
(2011).
Explora. Koding av elevers og læreres samtaler ved praktisk arbeid i skandinaviske klasserom.
Kimen.
ISSN 1890-5137.
2.
-
Ottander, Christina; Mork, Sonja M & Sjøberg, Svein
(2011).
Nya redaktörar för NorDiNa.
Nordic Studies in Science Education.
ISSN 1504-4556.
7(1),
p. 1–2.
-
Mork, Sonja M; Ottander, Christina & Sjøberg, Svein
(2011).
Welcome to NorDiNa 2/11.
Nordic Studies in Science Education.
ISSN 1504-4556.
7(2),
p. 109–110.
-
Mork, Sonja M & Erlien, Wenche
(2010).
Kule korte tekster.
-
Erlien, Wenche & Mork, Sonja M
(2010).
Lesing og skriving i en digital verden.
-
Mork, Sonja M
(2010).
Lesing i naturfag.
-
Mork, Sonja M
(2010).
På feltarbeid i blåstrupeland.
Naturfag.
ISSN 1504-4564.
1,
p. 34–38.
-
Byhring, Anne Kristine & Mork, Sonja M
(2009).
Charles Darwins kjærlighetsforhold til rund solddogg (Drosera rotundifolia).
Naturfag.
ISSN 1504-4564.
1,
p. 29–31.
-
Mork, Sonja M; Jorde, Doris & Strømme Aanesland, Torunn
(2009).
A new approach to analysing student argumentation in classroom debates.
-
Mork, Sonja M; Sørborg, Øystein & Erlien, Wenche
(2009).
New tools for information search and critiquing sources on the Internet.
-
Mork, Sonja M
(2008).
Bokomtale. Astrid Roe: Lesedidaktikk - etter den første leseopplæringen.
Naturfag.
ISSN 1504-4564.
p. 50–51.
-
Mork, Sonja M
(2008).
The Science Education Review (SER).
Naturfag.
ISSN 1504-4564.
p. 88–89.
-
Mork, Sonja M
(2008).
Osloprøver i naturfag blir til.
Naturfag.
ISSN 1504-4564.
p. 36–38.
-
Mork, Sonja M & Olsen, Rolf Vegar
(2008).
Resultater fra Osloprøvene i naturfag 2007.
Naturfag.
ISSN 1504-4564.
p. 42–44.
-
Mork, Sonja M
(2008).
Hvorfor argumentasjon i naturfag?
Naturfag.
ISSN 1504-4564.
p. 10–13.
-
Mork, Sonja M
(2008).
Hvordan tilrettelegge for argumentasjon i undervisningen?
Naturfag.
ISSN 1504-4564.
p. 14–16.
-
Mork, Sonja M
(2008).
Rollespill og vitenprogrammer.
Naturfag.
ISSN 1504-4564.
p. 27–30.
-
Mork, Sonja M
(2008).
Hvordan kan læreren håndtere debatter?
Naturfag.
ISSN 1504-4564.
p. 31–34.
-
Mork, Sonja M & Sørborg, Øystein
(2008).
Informasjonssøk og kildevurdering.
Naturfag.
ISSN 1504-4564.
p. 44–47.
-
Sørborg, Øystein & Mork, Sonja M
(2008).
Netvibes på 1-2-3.
Naturfag.
ISSN 1504-4564.
p. 48–49.
-
Sørborg, Øystein & Mork, Sonja M
(2008).
Diigo på 1-2-3.
Naturfag.
ISSN 1504-4564.
p. 50–51.
-
Mork, Sonja M
(2008).
Interaktive tavler og læring.
Naturfag.
ISSN 1504-4564.
p. 84–87.
-
Mork, Sonja M
(2008).
Vurdering for læring. Osloprøver i naturfag 5.trinn.
-
Mork, Sonja M
(2008).
Vurdering for læring. Osloprøver i naturfag 8.trinn.
-
Guttersrud, Øystein & Mork, Sonja M
(2008).
Evaluering for læring - Osloprøven.
-
Mork, Sonja M & Sørborg, Øystein
(2008).
Elevprodukt - Kildevurdering og informasjonssøk på Internett.
-
Sørborg, Øystein & Mork, Sonja M
(2008).
Kildevurdering og informasjonssøk på Internett.
-
Mork, Sonja M
(2008).
Elevprodukt. Fra Internettsøk til kunnskapsintegrasjon.
-
Mork, Sonja M & Ødegaard, Marianne
(2008).
Student product. From Information Search on the Internet to Knowledge Integration in Science.
-
Mork, Sonja M
(2008).
Forskningsprosjekter ved Naturfagsenteret.
-
Mork, Sonja M
(2008).
A new approach to analysing student argumentation in classroom debates.
-
Mork, Sonja M
(2008).
Argumentasjon i naturfag.
-
Mork, Sonja M
(2008).
Argumentasjon som læringsstrategi.
-
Mork, Sonja M
(2008).
Hvordan tilrettelegge for argumentasjon og debatt i naturfag?
-
Mork, Sonja M
(2008).
Det utvidete norskbegrepet. Naturfag som arena.
-
Mork, Sonja M
(2007).
Vurdering for læring.
-
Mork, Sonja M
(2007).
Fra læreplan til praksis. Hva er de store utfordringene?
-
Mork, Sonja M & Erlien, Wenche
(2007).
Interaktive tavler. Erfaringer og bruk.
-
Mork, Sonja M
(2007).
Argumentasjon og sosiovitenskapelige tema i naturfag.
-
Mork, Sonja M
(2007).
IKT og formidling.
-
Mork, Sonja M
(2006).
Skadedyr i museer.
-
Mork, Sonja M
(2006).
Designing web-based learning environments facilitating collaboration and argumentation.
-
Mork, Sonja Merethe
(2016).
Nøkler til naturfag - sluttrapport.
Nasjonalt senter for naturfag i opplæringen.
-
Mork, Sonja Merethe
(2015).
Nøkler til naturfag. 2. delrapport.
7Letras.
-
Mork, Sonja Merethe
(2014).
Nøkler til naturfag. 1. delrapport.
7Letras.
-
Mork, Sonja M; Kluge, Anders & Sørborg, Øystein
(2009).
Elevprodukt: Fra informasjonssøk på Internett til kunnskapsintegrasjon.
ITU / Naturfagsenteret / InterMedia.
-
Mork, Sonja M; Kluge, Anders & Sørborg, Øystein
(2009).
Elevprodukt. Fra informasjonssøk på Internett til kunnskapsintegrasjon. Sluttrapport.
Naturfagsenteret.
-
Mork, Sonja M
(2006).
ICT in Science Education. Exploring the Digital Learning Materials at viten.no.
Unipub AS.
ISSN 1501-8962.