Tidligere

Tid og sted: , Seminarrom 304
Tid og sted: , Stjernekjelleren
Tid og sted: , Peisestua

Vi spiller brettspill og har det morro i Peisestua.

Tid og sted: , Stjernekjelleren

Kjellerkaffe finner sted i Stjernekjelleren, hvor vi tilbyr kaffe, varmt vann for te og forfriskninger. Alle stipendiater, postdoktorer og professorer er velkomne, dette er en gylden mulighet for studenter og ansatte til å sosialisere. Bring gjerne egen lunsj.

Tid og sted: , Peisestua (rom 304)

Det arrangeres generalforsamling for Astrofysisk Fagutvalg, alle studenter som tar minst étt AST-emne er hjertelig velkomne til å delta, med ingen innmeldingsplikt. Det blir gratis pizza etter møtet!

Tid og sted: , Kjøkkenet, stjernekjelleren

Hvert semester arrangerer vi en kjøkkendugnad, her rydder og vasker vi semesteret for det nye semesteret, nye skap- og kjøleskap-plasser tildeles, og all gammel flaskepant pantes slik at vi kan få litt snacks når vi er ferdige.

Tid:

Vi organiserer en kveld hvor alle bringer mat representativt for deres hjemland/område, for å kunne sosialisere med vårt internasjonale mangfold og spise god mat.