Sommerjobb som vitenskapelig assistent ved CCSE - utvidet søknadsfrist 15. juli 2021

Vi har ledig to stillinger for å utvikle visualiseringer til bruk i undervisningen

Bildet kan inneholde: data-tastatur, finger, hånd, teknologi, elektronisk apparat.

Foto: Line Schibstad Foto

Vitenskapelig assistent

Vi lyser ut to stillinger for studenter som ønsker å arbeide med undervisningsutvikling i matematikk og fysikk ved CCSE i sommer. Vi søker studenter på bachelor- eller masternivå for å utvikle visualiseringer, animasjoner og interaktive oppgaver som skal gi studenter en ny innfallsvinkel til å forstå stoffet.

Vi ser etter studenter som har de tekniske ferdighetene til å produsere visualiseringer, og som kan lage forklaringer og oppgaver rundt de som lar studenten utforske stoffet. Det er ønskelig at de to studentene kan samarbeide.

Arbeidet vil strekke seg over sommeren (inntil 160 timer per stilling) og bachelorstudenter lønnes i lønnstrinn 35, som tilsvarer kroner 186,70 i timen.

Søknad med et eksempel på en visualisering, animasjon eller interaktiv oppgave du har laget, en kort motivasjon (maks en halv side), CV og karakterutskrift fra UiO sendes til tone.skramstad@fys.uio.no innen 15. juli.

Ta gjerne kontakt hvis du har spørsmål om stillingen:  tone.skramstad@fys.uio.no / 93092281.

Publisert 9. juni 2021 17:50 - Sist endret 22. juni 2021 12:28