Sensorer: Fra ide til bruk

Vi inviterer studenter (og andre interesserte) til sensor workshop med gratis lunsj. Ledende norske sonsorbedrifter vil presentere seg og informere om muligheter for fremtidige relevante jobber. Til slutt minglende lunsj med stands hvor du kan treffe disse.

Registrer her  innen 7. mars kl 12:00, begrenset antall.

Presentasjoner fra workshopen!

0930 Kaffe og registrering
1000 Velkommen Mats Carlin  Bildet kan inneholde: himmel, font, elektrisk blå, magenta, skilting.
1005 Idefaser Tobias Dahl Bildet kan inneholde: font, grafikk, logo.Bildet kan inneholde: himmel, font, elektrisk blå, magenta, skilting.
1030 Produksjon: Små PMUT ultralyd sensorer

Frode Tyholdt

(Sonair)

Bildet kan inneholde: lilla, fiolett, font, elektrisk blå, magenta.
1045 Produksjon: Undervannstransdusere Christopher Grinde Bildet kan inneholde: font, elektrisk blå, sirkel, symbol, logo.
1100 Pause 15 min
1115 Elektronikk Sigurd Øyen Bildet kan inneholde: font, rektangel, elektrisk blå, merke, grafikk.
1130 Pakking Frode Strisland Bildet kan inneholde: font, grafikk, logo.Bildet kan inneholde: himmel, font, elektrisk blå, magenta, skilting.
1145 Prototyper Thomas Glott  Bildet kan inneholde: font, elektrisk blå, merke, logo.
1200 Produktfasen Dag Wisland Novelda AS, profil og ledige stillinger | FINN jobb
1220 Avslutning med mingling og lunsj
1330 Omvisning MinaLab eller statup lab

Kart mingling og lunsj:

Utstillere

Bildet kan inneholde: lilla, fiolett, font, elektrisk blå, magenta.

Bildet kan inneholde: font, elektrisk blå, sirkel, symbol, logo.
Novelda AS, profil og ledige stillinger | FINN jobb

Arrangør

Kristian G Kjelgård, Andreas Austeng, Ole Marius Hoel Rindal, Kai Morgan Kjølerbakken og Daniel N. Wright
Publisert 15. feb. 2023 08:52 - Sist endret 21. mars 2023 14:21