AVLYST - Alumnitreff 2020 på Matematisk Institutt

Vi må dessverre avlyse alumnitreffet i 2020. Vi håper å komme sterkere tilbake i 2021!

Frederikkeplassen

Frederikkeplassen natt

Foto: Elisabeth H. Seland, Matematisk institutt, Uio

Lenge siden du var på Blindern? Da er det kanskje på tide å ta en tur innom gamle tomter og  møte noen av dine medstudenter fra de glade studiedagene? Alle som har en grad fra Matematisk institutt inviteres til alumnitreff torsdag  3. september. Vi vil også invitere de masterstudentene som snart er ferdig med graden sin.

Tidligere år har vi lokket med faglige foredrag, quiz, pizza og god drikke. Dette har tiltrukket seg ca 100 alumnere til en hyggelig stund med gamle og kanskje noen nye kjente. Ønsket er å få til noe lignende i år,  men smittesituasjonen kan jo påvirke hvor mange vi får lov til å være og hvordan vi kan få dette til. Vi kommer tilbake med mer informasjon så fort vi vet.

Stedet blir som før, Vilhelm Bjerknes hus og RF-kjelleren - håper vi.

Husk å registrere deg i vår alumni-liste for å motta informasjon. (Er du i tvil om vi har din nyeste e-postadresse, er det bare å registere seg omigjen).

alumni-info@math.uio.no

Alumnikomiteen