Saksliste
Sak | Tema | Sakspapirer |
---|---|---|
1. Nye rutiner for evalueringer av utdanningen |
|
|
2. Arbeidsprosesser knyttet til emnebeskrivelser | Nye retningslinjer for arbeid med emnebeskrivelser skal gi likebehandling av studenter, sikre god informasjon i tide til studenter, tydeliggjøre roller og ansvar samt sikre effektive arbeidsprosesser og enhetlig praktisering av regelverk og kvalitetssystem. | Notat med nye retningslinjer |
3. Status på mottak av nye studenter 1. dag | Arbeidet er igang men det er litt varierende hvem som er involvert i dette arbeidet på det enkelte institutt. Gode erfaringer med at nye forslag samt møte mellom faddere, vitenskapelige og studieadministrative har trigget nye ideer med en faglig / lokal forankring. | |
Eventuelt |
Undervisningsleder er ulikt plassert i lederstrukturen ved de ulike instituttene. Det er nå ønske om å få undervisningsleder formelt inn i ledergruppen på instituttet. Undervisningsleder er i realiteten en utdanningsleder og fakultetet vurderer å bruke begrepet utdanningsleder idet det sier noe om et ansvar utover ren undervisning. Dette er i tråd med fakultetesstyrets vedtak om å overføre den daglige forvaltningen av studieprogrammer til instituttene. |