Knut Mørken, Hanne Sølna, utdanningsledere pluss andre fra MNs studieseksjon var tilstede gjennom videokonferanse-verktøyet ZOOM. Referat Andreas Tandberg
Sak |
Tema |
Sakspapirer |
---|---|---|
Sak 1. Orienteringer |
MN oppretter en beredskapstelefon som ansatte kan bruke for melde fra om/videreformidle relevant smitteinformasjon til smittevernsutvalget ved MN. Telefonnummer blir lansert så raskt det er på plass. Vi minner om at UiO-ansatte ikke skal drive oppmøteregistrering eller aktiv smittesporing, men at vi alle har ansvar for å legge til rette for effektiv smittesporing bl.a. ved å kunne vise til hvem som er ansvarlig for ulike arrangement etc. Disse tingene vil det komme mer detaljert informasjon om i løpet av de nærmeste dagene. |
|
Sak 2.
Semesterstart |
Semesterstart-koordinator ved MN, Ingrid Sand, orienterte om semesterstart H20. Alle studenter har fått velkomst-epost/invitasjon til semesterstart med relevant smittevernsinformasjon. Det har vært godt oppmøte på fadderopplæringen, og MN jobber med å oppdatere smittevernet på nettsiden til semesterstart med FAQ-er etc. Beredskapsnummeret (se sak 1.) blir lagt ut på disse nettsidene etter hvert. |
|
Sak 3. Kapasitet og merking av lokaler |
Alle MNs lokaler er nå merket og klare. De siste lokalene blir merket mandag 10/8. Eiendomsavdelingen setter ut antibac før mandag 10/8. TP vil bli oppdatert med den nye kapasiteten, men dette kan ta litt tid. Katrine Schou sender STUT en oversikt før den tid. 1-metersregelen skal nå være overholdt i MNs lokaler. |