Velkommen nye masterstudenter

Fadderuken er i gang, og fagutvalget ved Institutt for teoretisk astrofysikk tar godt imot de nye masterstudentene ved instituttet.

Faddere og nye studenter

Faddere og masterstudenter i astronomi på andre året Øyvind Svendsen og Andri Spilker (foran) sammen med noen av de nye masterstudentene på Institutt for teoretisk astrofysikk.

Astrofysisk fagutvalg tar seg godt av de nye masterstudentene. De har samarbeidet med Fysisk institutt om å lage et program med praktisk hjelp, informasjon og sosiale aktiviteter. Formålet med fadderuken er å ha det gøy og bli bedre kjent med medstudenter, både internt på instituttet og på tvers av studieprogrammer.

Til sammen 11 nye masterstudenter har takket ja til plass ved instituttet, klare til å sette i gang med master i astronomi.

Publisert 15. aug. 2017 13:40 - Sist endret 14. jan. 2022 10:25