Er du engasjert i faget ditt? Kan du formidle ditt engasjement til andre?

MN- fakultetet søker flere engasjerte realfagstudenter til skolebesøk på videregående skoler. Gjennom året har vi også ulike arrangementer, stands o.l. som du også gjerne kan få jobbe på. Dersom du vil ha en ekstrajobb der du viser at realfag er spennende og samfunnsrelevant, ønsker vi å høre fra deg.

Du får:

- Kursing i presentasjonsteknikk
- Erfaring med å formidle og skape entusiasme rundt faget ditt
- En nyttig erfaring, som også ser veldig bra ut på CVen
- God oppfølging i arbeidsperioden

Ønskede kvalifikasjoner:
- MN-student eller LAP-student (studieretning realfag)
- Et engasjement for studiene som du ønsker å spre til ungdom

Periode:
Skolebesøkene foregår hele året, men det er mest å gjøre i fra midten av oktober til slutten av april. Det er i utgangspunktet ikke besøk i eksamensperiodene. Opplæring gjennomføres først og fremst på ettermiddag/kveldstid i slutten av september og begynnelsen av oktober.

Arbeidstid og lønn:
Skolebesøkene gjennomføres først og fremst på dagtid i Oslo og Østlandsregion, og lønnes per time i lønnstrinn 33 (170,10 kr per time). Arbeidsmengden er fleksibel og vi forsøker så godt som mulig å tilrettelegge i forhold til undervisning.

Virker dette spennende?
Send CV og en beskrivelse av hvorfor du kunne tenkt deg jobben til h.e.melteig@mn.uio.no innen fredag 13. september.

Publisert 27. aug. 2013 13:24