Tidligere

Tid og sted: , Origo, Fysikkbygget

Nysgjerrig på hvilke muligheter som tilbys ved Fysisk institutt? Kom og møt representanter fra de forskjellige studieretningene ved instituttet. Disse kan også gi deg råd om valg av frie emner.

Tid og sted: , Foajeen i Fysikkbygget

For første gang arrangerer vi karrieredag på Fysisk institutt hvor vi inviterer mange ulike bedrifter som ansetter våre studenter. Det vil bli stands, foredrag, mat og felles arrangement i RF-kjelleren på Blindern! Kom på fredag!

Tid og sted: , Seminarrom Perl, Ole Johan Dahls hus

For new master students and bachelor students who are interested in Microelectronics and sensor technology.

Tid og sted: , Fysikkbakken
Tid og sted: , Digitalt møte

Interessert i et av programmene Computational Science, Elektronikk, informatikk og teknologi, Nukleær teknologi eller Fysikk? Kom på digitalt infomøte og hør mer om hva det går ut på! Alle er velkomne!

Tid og sted: , OJD: Simula

We invite all levels of students in the Electronics, Informatics and Technology (ELITE) study program (and others that are interested) to company presentations. Do you want to see some possibilities you'll have in the job market? Apply for a summer job? Meet and greet your future self?

Then come and listen and talk to representatives of technology companies in Norway that develop microelectronics and sensor technology!