Omvisning i informatikkbygget

Har du lyst til å studere informatikk? Eller har du ikke bestemt deg helt? Velkommen til omvisning med informatikkstudenter i Ole-Johan Dahls hus.

Smilende studenter på vei til forelesning
Foto: Jarli & Jordan

Velkommen til omvisning på Åpen dag. Tilbudet er for elever i videregående skole, men er åpent for alle som ønsker et innblikk i informatikkens verden, studietilbudet vårt og livet som student.

Du får se hvor informatikkstudentene går på forelesninger, studerer, har gruppearbeid eller bare slapper av og er sosial. Erfarne studenter gir deg et innblikk i studiehverdagen sin og forteller litt om hvordan undervisningen er lagt opp, og ikke minst om studentforeninger og studentmiljøet. Her kan du spørre om alt du lurer på om livet som informatikkstudent ved UiO. Studentene henter deg og følger deg frem og tilbake til campus.​

Program pulje 1

0945-1015 Infomøte i Vilhelm Bjerknes hus, auditorium 1.
1015-1100 Campustur til Ole-Johan Dahls hus. Omvisning og sosialt med studenter.

Program pulje 2

1330-1400 Infomøte i Vilhelm Bjerknes hus, auditorium 1.
1400-1445 Campustur til Ole-Johan Dahls hus. Omvisning og sosialt med studenter.

Du kan velge om du vil bli med direkte fra infomøtet, eller møte opp ved hovedinngangen til Ole-Johan Dahls hus.

Du er hjertelig velkommen enten du lurer på hva du skal studere eller allerede har bestemt deg.

Publisert 27. feb. 2024 16:24 - Sist endret 27. feb. 2024 16:24