Fagleg-pedagogisk dag 2018

Torsdag 1. november er det Fagleg-pedagogisk dag ved UiO. Dagen er  eit tilbod til lærarar for fagleg påfyll, og du kan høyra interessante foredrag i fag du underviser eller er interessert å læra meir om. Institutt for geofag og NHM har i år fleire foredrag, og programmet finn du her.

Faglig-pedagogisk dag 2018: På geofag sitt program kan du mellom anna læra meir om kva som særpreger geologi og landskap rundt Mjøsområdet. Foto: Gunnar Klingwall (2014)

På fagleg-pedagogisk dag, 1. november, har Institutt for geofag og Naturhistorisk museum i alt fire foredrag.

Underviser du i geofag, geografi og beslekta fagområder eller er interessert i geofag, er dette ein fin anledning til å få ein fagleg oppdatering.

På programmet:

09:15-10:00: Permafrost som tiner: en viktig brikke i hvordan klimaet vil utvikle seg? Postdoktor Kjetil Schanke Aas

10:15-11:00: Om sjeldne mineraler. Førsteamanuensis Henrik Friis

11:15-12:00: Hva styrer jordens klima over laaang tid??Førsteamanuensis Anders Mattias Lundmark

12:15-13:00: «Norges skjønneste og frugtbareste Ægn»: Mjøsområdets geologi og landskap. Professor emeritus Johan Petter Nystuen

Skjema for påmelding til Faglig-pedagogisk dag finn du her: https://www.uio.no/om/samarbeid/skole/fagped-dag/

Velkommen til alle interesserte!

Publisert 2. aug. 2018 11:20 - Sist endra 12. okt. 2020 10:33