Ungforsk 2018

Ungforsk arrangeres i år av Det matematisk-naturvitenskapelige fakultet, UiO. Det blir både inspirasjonsshow, workshops, foredrag mm. Institutt for geofag stiller på programmet både med foredrag og gruppeaktiviteter.

Institutt for geofag har flere aktiviteter i årets Ungforsk. Program annonseres på Ungforsk ila september.

Ungforsk er for ungdom hvor forsknings- og utdanningsmiljøer i hovedstadsregionen presenterer seg. Utviklingen av fremtidsrettet teknologi står i fokus, et mål med konferansen er å inspirere unge mennesker til å velge realfag og naturvitenskaplig utdanning. Det blir show/ workshops/ konferanse/ foredrag på MN-fakultetet, UiO.

Ungforsk arrangeres hver høst for elever i ungdoms- og videregående skole i Oslo og Akershus, og er hovedsakelig for 10. klasse og VGS1.

Påmeldingen skjer ved at lærer melder på klassen via Ungforsk sine websider.

Se program og les mer om Ungforsk 2018

Publisert 2. aug. 2018 11:35 - Sist endret 2. aug. 2018 11:35