UTSATT: Alumnitreff 2021 for Matematisk institutt

Oppdatering 24. august: Grunnet smitteøkningen de siste ukene utsettes dette arrangementet til senere. Vi kommer tilbake til ny dato så snart arrangementet lar seg gjennomføre. Vi beklager så mye til alle påmeldte og håper det snart blir mulig å møtes på campus igjen.

utenfor Vilhelm Bjerknes hus, mennesker, trær

Alle som har en grad fra Matematisk institutt er velkommen. Vi inviterer også de masterstudentene som nærmer seg ferdig med graden sin.

Program

17.30 - Instituttet spanderer et glass boblevann i foajeen i Vilhelm Bjerknes hus

18.00 - Velkommen

18.15 - 19.15 Foredrag

19.15 - Vi beveger oss ned i RF-kjelleren. Instituttet spandere litt pizza og et glass med noe godt å drikke (med mulighet for å kjøpe mer drikke for dem som ønsker). Hvis vi er heldige dukker fagutvalget opp med quiz.

22.00 - Kjelleren stenger, takk for i dag!

Emneord: Alumni, matematikk, statistikk, mekanikk
Publisert 6. aug. 2021 11:14 - Sist endret 5. aug. 2022 13:14