Tidligere

Tid og sted: , zoom

We want to get better acquainted to you! We invite you, therefore, to meeting where you can meet the management and the administration of the Department and, first and foremost, each other!

Tid og sted: , Zoom

Er du usikker på hvilket studieretning du vil velge? Vi inviterer til informasjonsmøte på Zoom!

Tid og sted: , Zoom

Vi inviterer til digital programkaffe!

We invite you all to digital program coffee!

Tid og sted: , Zoom

Er du usikker på hvilket masterstudium du vil søke på, eller bare har lyst til å høre litt mer om masterprogrammene som tilbys ved Matematisk institutt? Vi inviterer til informasjonsmøter – nå på Zoom.

Tid og sted: , Abels utsikt, 12.etasje, Niels Henrik Abels hus

Kurset gir studenten kunnskap om vitenskapelighet i matematiske fag, og setter vedkommende i stand til å begynne arbeidet med en masteroppgave. Spesielt sentrale temaer i emnet er litteraturinnhenting, datahåndtering, skriving og presentasjon.