Tidligere

Tid og sted: , "Abels utsikt", 12. etasje, Niels Henrik Abels hus

Recently graduated PhD students will share experiences of their own career paths, and you will get feedback on your CV.

Tid og sted: , "Abels utsikt", 12th floor Niels Henrik Abels hus

We invite you to a meeting where you can meet the management and the administration of the Department and, first and foremost, each other!

Tid og sted: , Vilhelm Bjerknes' hus

Som hvert år i september inviterer Matematisk institutt tidligere studenter til å møtes. Det blir litt faglig, mye sosialt og mulighet for å møte igjen gamle medstudenter på campus.

Tid og sted: , Aud. 4 i Vilhelm Bjerknes hus

Er du usikker på hvilket masterstudium du vil søke på, eller bare har lyst til å høre litt mer om masterprogrammene som tilbys ved Matematisk institutt? Vi inviterer til informasjonsmøte for masterprogrammene i Data Science og i Stokastisk modellering, statistikk og risikoanalyse!

På informasjonsmøtet får du et innblikk i masterprogrammene våre, samt muligheten til å stille spørsmål som du sitter inne med direkte til programledererne. For studenter som fremdeles har ett år igjen, vil vi også si noe om hvilke kurs som en bør velge det siste året.

Tid og sted: , Auditorium 4, Vilhelm Bjerknes hus

Er du usikker på hvilket masterstudium du vil søke på, eller bare har lyst til å høre litt mer om masterprogrammene som tilbys ved Matematisk institutt? Vi inviterer til informasjonsmøte for masterprogrammene i Matematikk og i CS:Applied Mathematics and Risk Analysis!

Tid og sted: , Abels utsikt

Velkommen til programkaffe! / Welcome to program coffee!

Tid og sted: , Abels utsikt

Velkommen til programkaffe! / Welcome to program coffee!

Tid og sted: , Vilhelm Bjerknes' hus, Auditorium 5

Kurset gir studenten kunnskap om vitenskapelighet i matematiske fag, og setter vedkommende i stand til å begynne arbeidet med en masteroppgave. Spesielt sentrale temaer i emnet er litteraturinnhenting, datahåndtering, skriving og presentasjon.