Programkaffe 23. november / Programme coffee November 23rd

Vi inviterer til programkaffe

We invite you all to program coffee

Vi har gleden av å invitere til programkaffe onsdag 23. november kl. 11 i Abels utsikt, 12. etasje i Niels Henrik Abels hus.

Programkaffe er en god anledning til å komme og spørre oss om enkle studierelaterte saker eller bare slå av en prat med medstudenter. Som vanlig byr vi på gratis kaffe og te, samt rundstykker med pålegg. Programledere for studieprogrammene pleier også å dukke opp hvis de har anledning.

Håper å se mange av dere i Abels utsikt!

Annika, Paul, Solveig, Tale og Tatiana

P.S. Dette er et lavtterskelarrangement, så det er helt greit å komme og få kaffe/te/rundstykke og gå igjen.

--

We have the pleasure of inviting you to Program Coffee Wednesday 23 November, 11 a.m. at "Abels utsikt", 12th floor of Niels Henrik Abels hus.

Program Coffee is a good opportunity to come and ask the student administration simple study related questions you might have, or just meet your fellow students. As usual, we serve free coffee, tea and a selection of sandwiches. The Head of the study programmes usually attend this event as well.

We hope to see many of you in Abels utsikt!

Best regards,
Annika, Paul, Solveig, Tale and Tatiana

P.S. If you are really busy, you are more than welcome to come by and grab some food and coffee/tea and go back to your studies.

Publisert 8. nov. 2022 10:38 - Sist endret 22. nov. 2022 10:39