Aktuelle saker

• SPARK Norway-deltakelse baner vei for klinisk studie 15. mars 2024 09:56

Marianne Hiorth, professor ved Farmasøytisk institutt, og nylig uteksaminert deltaker i UiO:Livsvitenskaps innovasjonsprogram SPARK Norway, har nådd en viktig milepæl: Produktet hun har utviklet, som resultatet av mange års forskning, har kommet til stadiet hvor det skal testes på mennesker for først gang.

• Programfaddersjef 2024 - Er det deg? 12. mars 2024 12:02

Vil du være med på å lage en spennende fadderuke med sosiale aktiviteter og faglig innhold? Kjemisk institutt søker programfaddersjefer for fadderuka 2024.

• Kjemi-OL er klart for avspark 11. mars 2024 16:43

Målet er mest mulig kunnskap i kjemi på fem dager. Deltakerne er seksten elever fra videregående skoler. De er håndplukket ut ifra sine prestasjoner og deltar i den nasjonale konkurransen. Nå konkurrerer de om finaleplass i den nordiske konkurransen.

Arrangementer