Utveksling

Tidlegare

Tid og stad: , Zoom

MN International inviterer til digital gruppeveiledning for MN-studenter med opptak til utveksling høsten 2024.

Tid og stad: , Vilhelm Bjerknes hus Auditorium 2

MN International inviterer til gruppeveiledning for MN-studenter med opptak til utveksling høsten 2024.

Tid og stad: , Helga Engs hus rom 589

Benytt siste sjanse for veiledning!

Tid og stad: , Knutepunktet, Lucy Smiths hus, 1. etasje

Interessert i utveksling til USA, Canada, Sør-Afrika, Sør-Korea, Australia, Asia, Chile, eller Norden? Få veiledning om institusjonsavtalene i Knutepunktet.

Tid og stad: , Georg Sverdrups hus, Stort møterom 2531

Har du spørsmål om utveksling? På mandag har du mulighet til å snakke med våre ambassadører som har vært på utveksling i Australia, Litauen, Japan og Canada.

Tid og stad: , Seminarrom 12, P.A. Munchs hus

Representant fra UC Berkeley besøker Det matematisk-naturvitenskapelige fakultet og Det humanistiske fakultet for å fortelle om hva det vil si å være utvekslingsstudent på Berkeley.

Tid og stad: , Inngangspartiet, Domus Juridica

Fakultetets internasjonale koordinator kommer til å ha stand ved inngangen til Domus Juridica for å svare studenter fra Det juridiske fakultet på spørsmål rundt utveksling høsten 2024. Kom innom infostanden dersom du har spørsmål rundt utveksling.

Tid og stad: , Lille auditorium, Kristen Nygaards hus

Institutt for informatikk inviterer til informasjonsmøte om utveksling, der vi forteller deg hva du trenger å vite for å planlegge et semester i utlandet.

Tid og stad: , Aud 6, Domus Academica

Prof. Stephen Barnes, Assistant Dean, Penn State Law, kommer til å gi en presentasjon av Penn State Law og presentere studiemulighetene på Penn State Law (utveksling, study abroad, LL.M.) for studenter på masterprogrammet i rettsvitenskap.

Tid og stad: , Aud 2, Domus Juridica

Matt Stubbert fra Bond University vil gi en presentasjon av Bond University og presentere studiemulighetene på Bond University (utveksling, study abroad, LL.M.).

Presentasjonen er både for juss-, kriminologi-, ICTL-, og INTER-studenter.

Tid og stad: , Auditorium 2. Eliert Sundts Hus

SV-fakultetet inviterer til informasjonsmøte om utveksling, der vi forteller deg alt du trenger å vite for å planlegge et semester i utlandet.

Tid og stad: , Zoom

MN-fakultetet inviterer til digitalt informasjonsmøte om utveksling, der vi forteller deg hva du trenger å vite for å planlegge et semester i utlandet.

Tid og stad: , Eilert Sundts hus, A-blokka: Auditorium 5

Frister det med utveksling til Sydney? Vi får besøk av Jane fra University of Sydney som skal presentere universitetet for våre studenter. Hun tar også med smaksprøver på noen australske spesialiteter.

Tid og stad: , Vilhelm Bjernes hus, Auditorium 2

MN-fakultetet inviterer til informasjonsmøte om utveksling, der vi forteller deg hva du trenger å vite for å planlegge et semester i utlandet.

Tid og stad: , U35

Institutt for pedagogikk inviterer bachelor- og masterstudenter til informasjonsmøte om utveksling for høsten 2024.

Tid og stad: , Inngangspartiet, Domus Juridica

Tid og stad: , Helga Engs hus, seminarrom U35

Har du en drøm om å studere i utlandet? Å ta et semester i et annet land, som for eksempel Nederland, Danmark eller kanskje USA? Nå har du mulighet til å gjøre drømmer om til virkelighet. Et semester i utlandet vil gi deg nye opplevelser, bekjentskaper og faglige perspektiver, samtidig som du kan ta studiepoeng til graden din.

Tid og stad: , Aud 2, Domus Juridica

Regi Salataj fra Europa-Institut, Saarland University, vil gi en presentasjon av Europa-Instituts LL.M.-program European and International Law og utvekslingsmuligheter for studenter på masterprogrammet i rettsvitenskap på Universität des Saarlandes.

I tillegg deltar en av våre studenter som tok LL.M.-programmet på Europa Institut.

LL.M.-programmet kan avlegges på tysk eller engelsk.