Studentarrangementer

Kommande

Tid og stad: , Auditorium 2, the Geology building

Flomdemping i små vassdrag ved bruk av naturbaserte metoder

Tid og stad: , Helga Engs Hus, Auditorium 2
Tid og stad: , Sophus Lies auditorium

Institutt for informatikk har den glede å invitere alle kandidater som har fullført eller skal fullføre sin mastergrad i løpet av vårsemesteret 2024 til en seremoni for å feire.

Tid og stad: , Store Fysiske auditorium

For alle nye masterstudenter ved Fysisk institutt. Du vil få viktig informasjon om frister og oppbygningen av programmet ditt, og du får møte programkoordinatoren din.

Tid:

I Masteruke får du viktig informasjon om ditt nye studieprogram, og du får muligheten til å bli kjent med dine medstudenter og ditt studiested. Deler av Masteruka er obligatorisk.

Tid:

Det arrangeres obligatoriske møter med studieretningene for alle nye masterstudenter. Her møter du kontaktperson for din studieretning, og får viktig informasjon om blant annet mulige masteroppgaver og veiledere innen retningen.

Tidlegare

Tid og stad: , Zoom/Realfagsbygget, UiB

At UiB, we celebrate the international day for Women in Mathematics (May 12) with the event "Celebrating Women in Mathematics" on May 3rd. The program is in two parts, allowing for digital participation (zoom) for part 1. The zoom link will be sent the day before the event.

Tid og stad: , Auditorium 2, the Geology building

Recent changes in groundwater levels for different regimes in Norway

Tid og stad: , Store fysiske auditorium, Fysikkbygningen

Retikkelprosessering for sanntidssimuleringar

Tid og stad: , Lille fysiske auditorium, Fysikkbygningen

Module-scale degradation state assessment of lithium-ion batteries through machine learning and electrochemical impedance spectra

Tid og stad: , Kjemikantina; Kjemibygningen

Er du usikker på hva slags jobbmuligheter som finnes etter endt utdanning? Kjemisk fagutvalg og administrasjonen ved Kjemisk institutt gir innblikk i mulighetene. Velkommen til "Livet etter studiene"!

Tid og stad: , Seminarrom Gleditsch

Velkommen til workshopen om overgangen fra student til verden utenfor. Ta del av praktisk erfaring og få verktøy i jobbsøkerprosessen.

Tid og stad: , Auditorium 2, Georg Sverdrups hus

Bli klar til kommende jobbintervju med dette kurset

Tid og stad: , Plenen utenfor Villa Eika

Trenger du en pause fra prestasjon og tankekjør? Vi leser høyt for deg og inviterer til samtale om teksten etterpå.

Tid og stad: , Seminarrom 3, Sophus Bugges hus

Get ready for an upcoming interview

Tid og stad: , Digitalt

Aker Scholarship er et stipend for deg som ønsker å ta en mastergrad eller doktorgrad ved et av verdens ledende universiteter. Stipendet ønsker søkere fra alle fagfelt.

Tid og stad: , HumSam-biblioteket

Velkommen til fullt fokus på skriving! Stikkord for kvelden: Kunstig intelligens, Shut up & write!, skrivehjelp, unngå plagiat, bekjemp prokrastinering!

Tid og stad: , Scene Realfagsbiblioteket

Vi inviterer til åpning av utstillingen Abels bevis: En likning, en løsning og en motsigelse med høy tetthet av entusiastiske matematikere og likningsløsning over hele storskjermen i foajeen!

Tid og stad: , Smalltalk

Seminaret er designet for hjelpe deg med akademisk skriving gjennom skriveøvelser, tips og støtte.

Tid og stad: , Seminarrom U35, Henga Engs hus

ChatGPT eller tradisjonell søknadsskriving, hvordan går du frem?

Tid og stad: , Foajeen i OJD

Er du nysgjerrig på masterstudier ved Institutt for informatikk? Snakk om masterstudier med ansatte og masterstudenter ved IFI over en kaffe og bolle.

Tid og stad: , Smalltalk

Tid og stad: , Zoom

Har du spørsmål om å søke master? Søknadsfristen 15. april nærmer seg med stormskritt. Kom og still spørsmålene du måtte ha om søknadsprosessen.