EGUs Arne Richter Award for Outstanding Early Career Scientists til Mathew Domeier

European Geophysical Union: EGU har nylig annonsert pris og medaljevinnere for 2019. Forsker Mathew Domeier fra CEED og Institutt for geofag er en av de heldige. Domeier får utmerkelsen Arne Richter Award for Outstanding Early Career Scientists for 2019.

Mathew Domeier, CEED og Institutt for geofag, Universitet i Oslo. Foto: Gunn Kristin Tjoflot

The Arne Richter Award for Outstanding Early Career Scientists blir gitt unge forskere, og anerkjenner vitenskaplige bidrag innen fagområder under geofag. Domeiers forskning er innen geofysikk, og han er forfatter og bidragsyter i flere vitenskaplige artikler om platetektonikk og Jordens utvikling.

Prisen vil bli gitt ut på EGU 2019 General Assembly, Wien 7–12 April 2019.

Om prisene på EGU's websider (pressemelding):

Publisert 17. okt. 2018 17:17 - Sist endret 17. okt. 2018 17:17