CEED på Forskningsdagane 2017

Senter for Jordens utvikling og dynamikk - CEED deltar på Forskningsdagene 2017, som i år er viet temaet verdier. Møt oss på Forskningstorget på Universitetsplassen den 22.-23. september.

Velkommen til Forskningsdagene 2017. Foto: Institutt for geofag/GKT

Velkommen til Forskningsdagene 2017. Foto: Institutt for geofag/GKT

Forskningstorget

Forskningsdagene er en forskningsfestival som arrangeres over hele landet som et samarbeid mellom ulike forskningsinstitusjoner og Norges forskningsråd. Tema for Forskningsdagene 2017 er verdier. Det handler om hvordan vi forvalter ressursene våre og skaper nye verdier både på land og i havet.

CEED deltar på Forskningstorget med temaet 'Vann, magma og vulkaner': Vann er viktig på Jorda; Men hvor mye vann det, og hva er vannets betydning for liv og for geologiske prosesser i Jordens indre? Lær mer om dette + og kanskje du også kan lage en egen drømmevulkan på vår stand på Forskningstorget..

Tid og sted: 22. -23. september, Universitetsplassen, Oslo sentrum

Les mer:  CEED, Senter for Jordens utvikling og dynamikk deltar på forskningstorget, med temaet: Vann, magma og vulkaner

Publisert 4. sep. 2017 11:36 - Sist endret 4. sep. 2017 11:38