English version of this page

Seminar og andre arrangementer

Kommende

Tid og sted: , Science library, Vilhelm Bjerknes house

by Carol Cleland, Professor of Philosophy, University of Colorado Boulder

Tid og sted: , DSC-Oasen, Georg Sverdrups hus

Er det vanskelig å finne tid til å skrive? Akademisk skrivesenter arrangerer felles, strukturert skrivetid for stipendiater og postdoktorer etter modellen "Shut up & write".

Tid og sted: , Geologibygningen, Auditorium 1

Til studenter ved Institutt for geofag som fullfører bachelorgraden våren 2024. Institutt for geofag har gleden av å invitere deg til en høytidelig kandidatmarkering og avslutningsseremoni 14 juni for å markere fullført utdanning og grad. Hold av datoen!

Tid og sted: , Geologibygningen, Auditorium 1

Institutt for geofag har gleden av å invitere alle masterstudenter som fullfører mastergrad i geofag våren 2024 til en seremoni og markering 14 juni for å markere fullført utdanning og grad. Hold av datoen!

Tid og sted: , The Geology Building, Auditorium 1

The Department of Geosciences has the pleasure to invite all master students who graduate spring semester 2024 to the department’s graduation ceremony and celebration 14 of June. Save the date!

Tid og sted: , Aud 1, Geologibygningen

Velkomstmøte for alle nye studenter på Geologi og geografi og Geofysikk og klima. Du får nyttig informasjon om studiet og studiestart, samt får fadder og blir med i en faddergruppe. Møtet er med lunsj.

Tid og sted: , Aud. 1, the Geology building, Blindern

Welcome as a new student at the Department of Geosciences! There will be a information meeting for all new students in the master programme Geosciences and CS: Geoscience with useful information about the studies and study start.

Tid og sted: , Sundvolden hotell

Felles programseminar for alle førsteårsstudenter på bachelorprogrammene i Geologi og geografi og Geofysikk og klima er 19.-20. august.  Bli bedre kjent med medstudentene dine, ansatte og studieprogrammet.