Tidligere

Tid og sted: , Institutt for biovitenskap via Zoom

IBV inviterer til et Zoom-seminar om koronaviruset med George Fu Gao fra Chinese Center for Disease Control and Prevention, og Ottar N. Bjørnstad fra Pennsylvania State University, USA.

Tid og sted: , Institutt for biovitenskap via Zoom

Hvordan kan vi lage effektive vaksiner mot et nyoppstått virus, og hva kan læres av tidligere erfaringer? IBV inviterer til et Zoom-seminar om koronavirus og vaksinestrategier med Gunnveig Grødeland og Inger Sandlie.

Tid og sted: , Auditorium 1, Kristine Bonnevies hus

Seminar av Sandra Lopez-Aviles fra Norsk senter for molekylærmedisin (NCMM): "In and out of the cell cycle: Protein phosphatases in the proliferation/quiescence decision".

Tid og sted: , Auditorium 1, Kristine Bonnevies hus

Seminar av Håvard Jenssen fra Universitetet i Roskilde: "Biological effects of host defence peptides; templates for future medicine".

Tid og sted: , Auditorium 1, Kristine Bonnevies hus

Seminar av Pierre Chymkowitch fra Oslo universitetssykehus: "Adaptive regulation of transcription to maintain cellular homeostasis and identity".

Tid og sted: , Auditorium 1, Kristine Bonnevies hus

Seminar av Bernd Thiede fra Institutt for biovitenskap, Universitetet i Oslo: "Protein species". (Merk ny dag og tid!)