Tidligere

Tid og sted: , zoom-lenke

Et godt læringsmiljø legger grunnlaget for læring, og gruppelærerne har en viktig rolle for å bidra til å skape dette læringsmiljøet. Nå får gruppelærerne sin egen kick-start på semesteret!

Tid og sted: , Zoom

Every year in August and January we arrange REAL undervisning and REAL teaching as a kick-start of the semester with focus on teaching and learning.

Tid og sted: , Vilhelm Bjerknes' hus Auditorium 1

Som en del av MN strategien 2030 er bærekraft et viktig begrep, men hva betyr det for oss i undervisningssammenheng?

Tid og sted: , Digitalt

En god læringsprosess krever et godt samarbeid mellom underviser og student. De siste årene har studentenes medvirking blitt en viktig del av samarbeidet, men hvordan kan studentenes medvirking forstås og gi et godt grunnlag for læring?

Tid og sted: , Zoom-lenke

Tid og sted: , zoom-lenke

Gruppearbeid og ulike undervisingssituasjoner hvor studenter skal jobbe sammen er nå en viktig del av høyere utdanning. Men det er ikke alltid lett å få gruppene til å fungere godt - både faglig og sosialt.