Tidligere

Tid og sted: , Auditorium 4, Vilhelm Bjerknes' hus

We are sorry to inform that this event is cancelled due to few registrations.

Every year in August and January we arrange REAL undervisning (REAL teaching) as a kick-start of the semester with focus on teaching and learning.

Tid og sted: , Sophus Lies auditorium

Vi inviterer igjen til REAL undervisning - MNs seminarserie for kvalitetsheving av undervisningen, av og for ansatte ved MN. Kom - bli inspirert - diskuter - ta på forskerbrillene på egen undervisning!

Tid og sted: , CCSE, Fysikkbygningen

In close collaboration with Michigan  State University, we are happy to give faculty from UiO, NMBU, UiA, USN and UiB the opportunity to attend a four days intensive workshop in state-of-the-art scientific teaching in context. In 2019 we focus on integrating computation in undergraduate physics.

Tid og sted: , LINKEN, Georg Sverdrups hus (Universitetsbiblioteket)

Møt kollegaer som bruker skriving som en del av undervisningen sin.

Tid og sted: , Georg Sverdrups hus: Auditorium 1

Tid og sted: , Auditorium 4, Vilhelm Bjerknes' hus