Tidligere arrangementer

Tid og sted: , Ole-Johan Dahls hus

Har du lyst til å studere informatikk? Eller har du ikke bestemt deg helt? Velkommen til omvisning med informatikkstudenter i Ole-Johan Dahls hus.

Tid og sted: , Foajéen, Ole-Johan Dahls hus

Vi blinker julen inn med julelys, julebrus og pepperkaker.

Tid og sted: , Vilhelm Bjerknes hus

Vi inviterer til en rekke informatikkforedrag på faglig-pedagogisk dag. Dette et tilbud til lærere som ønsker påfyll innen fagområder som er relevante for undervisningen eller for egen faglig utvikling og inspirasjon.

Tid og sted: , Ole-Johan Dahls hus

Har du lyst til å studere informatikk? Eller har du ikke bestemt deg helt? Velkommen til Åpen ettermiddag for skoleelever.

Tid og sted: , Informatikkbiblioteket

Velkommen til åpning av UiOs første Byttebod for elektrisk og elektronisk utstyr.

Tid og sted: , Zoom (lenke sendes via e-post)

Kandidatene som stiller til intituttledervalget presenterer seg og sin visjon for IFI.

Tid og sted: , Ole Johan Dahls hus

Research centers from across Northern Europe, the US-based Common Crawl Foundation, and the Nordic e-Infrastructure Collaboration (NeIC) work together to enable very large-scale computational experimentation in natural language processing.  This one-day workshop serves to kick off the collaboration, discuss community needs, and—through an open, popular-science session towards the end of the day—generate broader visibility.

Tid og sted: , Ole-Johan Dahls Hus

Universitetet i Oslo og Statsbygg har gleden av å invitere til den offisielle åpningen av vårt nye informatikkbygg den 2. september 2011.

Tid og sted: , Ole-Johan Dahls Hus, Simula auditorium

The Scientific Opening of the new building of the UiO's Department of Informatics, named after the object-oriented programming pioneer Ole-Johan Dahl.