Lecomte tildelt Geophysical Award 2014

Geophysical Award 2014 er tildelt Isabelle Lecomte fra NORSAR for hennes mangeårige arbeid og forskning innen fagfeltet geofysikk. Isabelle Lecomte er førsteamanuensis II ved Institutt for geofag. Prisen deles ut av Norsk petroleumsforening (NPF).

Vinneren av "Geophysical Award" ble Isabelle Lecomte fra Norsar som her gratuleres av Terje Dahl, Statoil, leder for Geophysical Award komiteen. Foto: Rune Baastad

Isabelle Lecomte ble den 17.3.14 tildelt prisen Geophysical Award 2014 for sitt mangeårige arbeid og forskning innen fagfeltet geofysikk. Isabelle Lecomte er førsteamanuensis II ved Institutt for geofag, men har hovedstilling ved NORSAR. Lecomte er den første kvinnen som får denne prisen som ble delt ut første gang i 1985.

Geophysical Award tildeles av Norsk petroleumsforening (NPF) til en eller flere personer som arbeider for, eller er nært tilknyttet, norske bedrifter eller institusjoner.

Prisen er en anerkjennelse for spesielt godt arbeide innen petroleumsrelatert geofysikk.

Institutt for geofag gratulerer!

Publisert 19. mars 2014 10:44 - Sist endret 23. des. 2022 13:00