Instituttet på årets Holmenkollstafett

Også i år stilte ansatte på Institutt for geofag med et sprekt lag på Holmenkollstafetten. Og også i år ble det en bra sluttid for laget på 13 ansatte.

Holmekollstafetten 2017. Geo-laget er fra fremste rad fra venstre; Thor, Pavel, Michael, Siri, Sara, Thomas. Bakerst fra venstre; Mufak, Nooraiepour, Lars Jonas, Arve og Terje. Andre som var med, men som ikke er på bildet er Karl Johan og Hao. Foto: Karl Johan U. Bakken

Også i vår stilte Institutt for geofag med et stafettlag til årets Holmenkollstafett. Denne stafetten gikk av stabelen lørdag 13. mai. Laget startet på St. Hanshaugen, og hadde målgang på Bislett stadion på tiden 1.17.25. Dette var kun 23.06 minutter etter vinnerlaget fra Idrottslaget Gular, fra Bergen.

Holmenkollstafetten er Norges største friidrettsarrangement, og går hver vår i en trase i Oslo. Løperne veksler på ulike etapper.

Institutt for geofag har stilt med eget lag i de siste årene, 13 ansatte deltar, og organisator bak laget er Thor Axel Thorsen.

Gratulerer med sprekt resultat!

Publisert 15. mai 2017 14:15 - Sist endret 23. des. 2022 13:00