Geostudent? Vi har nå utlyst flere sommerjobber, søk innen 25. juni!

Søker du etter en interessant og relevant sommerjobb? Institutt for geofag har nå ledig flere sommerjobber (og tidlig-høstjobber) som du som er student ved instituttets studieprogrammer kan søke på.

Bilde av skilt ved inngangen av Geologibygningen. Foto: GK/UiO

Sommerjobber innen undervisning/studiestart/forslag tiltak (åpen søknad). Foto: UiO/gk

Utlysning av sommerjobber (og tidlig-høstjobber) for studenter ved Institutt for geofag

Alle jobbene er timebetalte etter lønnstrinn 35 for bachelorstudenter og lønnstrinn 37 for masterstudenter.

1. Vi søker 2 studenter (helst fra Geofysikk og klima-programmet) til å utvikle felt- og øvelsesoppgaver i GEO1100 Jordens utvikling, tilpasset Geofysikk og klima-studentene. De som ansettes kan også delta som feltassistenter, eller som øvelseslærere hvis de ønsker dette.
    Antatt arbeidstid er 2-3 uker. Timene kan spres utover tidlig høst hvis ønsket.
  2. Vi søker 2-3 engasjerte masterstudenter som kan utvikle og gjennomføre et godt program for mottak av nye masterstudenter, tilsvarende fadderuken for bachelorstudentene. Vi kan lønne arrangørene og i tillegg bidra med penger til mat eller annet som koster.
    Antatt arbeidstid 1-2 uker, inkludert oppstartsuken (uke 33).
  3. Åpen søknad!
    Har du eller noen av dine studentkolleger et godt forslag til noe dere gjerne skulle fått gjennomført ved Institutt for geofag?
    Det kan dreie seg om tiltak for en bedre studiehverdag, tiltak mot videregående skoler for å rekruttere flere studenter til geofag, en god idé til en hjelpevideo innen ett eller flere geo-områder, faglig-sosiale arrangementer for studenter, rapportskrivekurs, …
    Skriv til oss og beskriv ideen din og estimert arbeidsmengde, så ser vi om vi kan få til noe bra!

Søknadsfrist for sommerjobbene er 25. juni. Du sender søknaden per e-post til studieadm@geo.uio.no. Merk søknaden SOMMERJOBB 2021.

Søknaden skal inneholde hvilke(n) stilling(er) du søker på, hvilken motivasjon du har for å søke, og hvilken bakgrunn du har (studieprogram, karakterutskrift, tidligere jobberfaring).

Publisert 8. juni 2021 12:37 - Sist endret 4. jan. 2024 13:51