Annet

Tidligere

Tid og sted: , Samlinger / seminar / Zoom, se program

Karriereuka ved UiO er fra 19. sept. til 22. september, og er for alle studenter ved UiO.  Møt arbeidsgivere, delta på minikurs, hva med å prøve deg som konsulent!

- The Career Fair at UiO will be September 19 - 22. this week is for you as student at UiO. Meet employers, get minicourses in LinkeIn, or what about trying to be a consultant!

Tid og sted: , Delta digitalt på webinar og via Zoom, se program

Karriereuka ved UiO er fra 27. sept. til 1. oktober, og er for alle studenter ved UiO.  Møt arbeidsgivere, alumni og bli etterforsker for en dag!

- The Career Fair at UiO will be September 27 - October 1. this week is for you as student at UiO. Meet employers, alumni and become an investigator for a day!

Tid og sted: , Digitalt, Teams

Presentasjon av master- og doktorgradsprosjekter som har felles veiledning fra UiO, NVE og Meteorologisk institutt eller har oppgaver som tematisk passer godt i grenselandet mellom hydrologi, meteorologi, kryosfære og geofarer.

Tid og sted: , Webinar

Få svar på spørsmål om studier, studentlivet og jobbmuligheter.

Fra regissøren av Fritt Vilt kommer Skandinavias første katastrofefilm av Hollywoodske dimensjoner. Filmen tar for seg hva som kan skje den dagen fjellmassivet Åkneset løsner og sklir ut i Storfjorden, fjorden som knytter sammen noen av Norges mest besøkte turistbygder. Institutt for geofag i samarbeid med Realfagsbiblioteket inviterer til en eksklusiv faglig førpremiere og byr på en spennende introduksjon til temaet, før vi snurrer film.

Dette er et lukket arrangement. Påmeldingsfrist var 19. august (Arrangementet er nå fulltegnet).