Spennande studier på film!

Dei to nye bachelorprogramma ved Institutt for geofag; Geofysikk og klima og Geologi og geografi har no fått eigne rekrutteringsfilmar. Det er fyrste gong geostudia ved UiO har slike filmar. Sjå dei nye filmane her ...

Det er laga rekrutteringsfilmar for nye bachelorstudier ved MN-fakultetet som startar hausten 2017. Filmane vart fyrste gong vist på lanseringa av programma (og filmar) 13. januar. Filmane kan sjåast på YouTube, og finnes både i ein kort og lang versjon.

Institutt for geofag er ein av dei som har fått filmar i fyrste omgang, og dei som har medvirka i filmane er både studentar og ansatte. Stor takk til: Kristine, Eivind, Kjetil, Helene, Harry, Karianne, Bernd, Sala, Grace, Luc, og Gunn Kristin Tjoflot som har halde i regien. Og til alle andre som har halde i filmproduksjonen på fakultetet. Filmane er produsert og laga av filmselskapet RedAnt.

Geofysikk og klima (bachelor)

Kort versjon av filmen.

Alt om bachelor i Geofysikk og klima

Sjå og; UiO lanserer unik klimautdanning