Tidligere

Tid og sted: , Auditorium 2, Helga Eng

M.Sc. Aniko Vörös ved Farmasøytisk institutt avholder prøveforelesning over oppgitt emne: Bacillus sporulation and germination, latest insights in performance of B. subtilus versus B. cereus group representatives.

Tid og sted: , Auditorium 3, Helga Eng

Master i farmasi Jan Josef Sobczynski ved Farmasøytisk institutt avholder prøveforelesning over oppgitt emne: Photodynamic therapy of bacterial infections: significance of bacterial species and antimicrobial resistance patterns.

Tid og sted: , Auditorium 2, Helga Eng

Master i farmasi Eirik Johansson Solum ved Farmasøytisk institutt avholder prøveforelesning over oppgitt emne: Development, Pharmacological Effects and Synthesis of the Anti-cancer Drug Abiraterone.

Tid og sted: , Auditorium 2, Farmasibygningen

M.Sc. Ingrid Augusta Aursnes Ingebrigtsen ved Farmasøytisk institutt avholder prøveforelesning over oppgitt emne: Dietary antioxidants: friends or foes?

Tid og sted: , Auditorium 2, Farmasibygningen

Master i farmasi Anh Thu Pham ved Farmasøytisk institutt avholder prøveforelesning over oppgitt emne: Evolution of pharmacognosy and new perspectives on the 21st Century.

Tid og sted: , Auditorium 3, Helga Eng

Master i farmasi Ida Robertsen ved Farmasøytisk institutt avholder prøveforelesning over oppgitt emne: The diabetogenic effect of CNIs.

Tid og sted: , Auditoriet på STAMI, Gydas vei 8

M.Sc. Yuan-Feng Zou ved Farmasøytisk institutt avholder prøveforelesning over oppgitt emne: Plant-derived drugs for treatment of cancer.

Tid og sted: , Auditoriet på STAMI, Gydas vei 8

Cand. pharm Wai Lam Yip ved Farmasøytisk institutt avholder prøveforelesning over oppgitt emne: Multivariate data analysis - quantitative and qualitative approaches within pharmaceutical sciences.

Tid og sted: , Auditorium 3, Helga Eng

Master i farmasi Lars Erik Eng Eibak ved Farmasøytisk institutt avholder prøveforelesning over oppgitt emne: On-line sample treatment hyphenated to GC-MS and LC-MS analysis of illicit and medicinal drugs.

Tid og sted: , Auditorium 2, Helga Eng

Master i kjemi Marius Aursnes ved Farmasøytisk institutt avholder prøveforelesning over oppgitt emne: Prostaglandins: Biological activities, Synthesis and Applications as Drugs.

Tid og sted: , Auditorium 2, Helga Eng

Master i farmasi Robert Løvsletten Smith ved Farmasøytisk institutt avholder prøveforelesning over oppgitt emne: Utilizing protease-activated drugs in chemotherapy.

Tid og sted: , Auditorium 2, Helga Eng

Master i farmasi Silje Bøen Torsetnes ved Farmasøytisk institutt avholder prøveforelesning over oppgitt emne: Quantitative Analyses of Proteins in Clinical Chemistry.

Tid og sted: , Auditorium 3, Helga Eng

Master i farmasi Knut Fredrik Seip ved Farmasøytisk institutt avholder prøveforelesning over oppgitt emne: Photoacoustic spectroscopy; techniques and applications.

Tid og sted: , Auditorium 2, Helga Eng

Cand. pharm Helene Jonassen ved Farmasøytisk institutt avholder prøveforelesning over oppgitt emne: Bioactive polysaccharides; structure-function relationships.

Tid og sted: , Auditorium 2, Helga Eng

Master i kjemi Martin Gjerde Jakobsen ved Farmasøytisk institutt avholder prøveforelesning over oppgitt emne: Stereoselective olefin metathesis cross-coupling reactions .

Tid og sted: , Auditorium 1, Helga Eng

Cand. pharm Maria Ulvestad ved Farmasøytisk institutt avholder prøveforelesning over oppgitt emne: Transport proteins and enzymes in cancer: pitfalls and opportunities in drug therapy.

Tid og sted: , Auditorium 2, Helga Eng

Master i farmasi Paula Marie Bräunlich ved Farmasøytisk institutt avholder prøveforelesning over oppgitt emne: Bioavailability of polyphenolic compounds.