Tidligere

Tid og sted: , Auditorium 1, Farmasibygningen

Master i farmasi Kristine Skoglund Ask ved Farmasøytisk institutt avholder prøveforelesning over oppgitt emne: Smartphone-based point-of-care testing devices for patient diagnostics.

Tid og sted: , Auditorium 2, Helga Eng

Master i biomatematikk Anna-Simone Josefine Frank ved Farmasøytisk institutt avholder prøveforelesning over oppgitt emne: Missingness in longitudinal data: Statistical methods for handling drop-outs.

Tid og sted: , Auditorium 2, Helga Eng

Master i farmasi Nils Gunnar Løvsletten ved Farmasøytisk institutt avholder prøveforelesning over oppgitt emne: Age-related changes in skeletal muscle, including energy metabolism, and the influence of exercise.

Tid og sted: , Audiitorium 3, Helga Eng

Master i farmasi Ngoc Dieu Nguyen Lunde ved Farmasøytisk institutt avholder prøveforelesning over oppgitt emne: Novel biomarkers for cardiovascular disease: Potential and pitfalls.

Tid og sted: , Auditorium 2, Helga Eng

Master i bioteknologi Seethapathy Gopalakrishnan Saroja ved Farmasøytisk institutt avholder prøveforelesning over oppgitt emne: From traditional remedy to licensed medicine: history, current practices, and possible bottlenecks.

Tid og sted: , Auditorium 2, Helga Eng

Master i farmasi Erlend Johannessen Egeland ved Farmasøytisk institutt avholder prøveforelesning over oppgitt emne: Challenges of cancer pharmacotherapy in transplant recipients.

Tid og sted: , Auditorium 2, Helga Eng

Master i farmasi Caroline Gjestad ved Farmasøytisk institutt avholder prøveforelesning over oppgitt emne: Requirements for an optimal biomarker for drug metabolizing phenotype to be used in clinical pharmacology.

Tid og sted: , Auditorium 2, Helga Eng

Master i farmasi Linda Vårdal ved Farmasøytisk institutt avholder prøveforelesning over oppgitt emne: Advances of liquid chromatography - mass spectrometry in clinical and forensic toxicology.

Tid og sted: , Auditorium 2, Helga Eng

Master i molekylær biovitenskap Anne Marte Sjursen Kvello ved Farmasøytisk institutt avholder prøveforelesning over oppgitt emne: Mechanisms underpinning differential drug effects with similar receptor binding: case opioids.

Tid og sted: , Auditorium 2, Helga Eng

Cand. Pharm Marianne Lea ved Farmasøytisk institutt avholder prøveforelesning over oppgitt emne: Frailty, disability and polypharmacy in elderly. The risk of death.

Tid og sted: , Auditoriet på STAMI, Gydas vei 8

Master i farmasi Kristine Hole ved Farmasøytisk institutt avholder prøveforelesning over oppgitt emne: The effect of inflammation on expression and activity of cytochrome P450 enzymes in humans - Concerns for drug treatment?.

Tid og sted: , Auditorium 2, Farmasibygningen

Master i farmasi Maren Christin Stillesby Levernæs ved Farmasøytisk institutt avholder prøveforelesning over oppgitt emne: Perspectives on antibody binding and characterization by mass spectrometry techniques.