Tidligere

Tid og sted: , Auditorium 2, Helga Eng

Master i farmasi Tina Lien Vestland avholder prøveforelesning over oppgitt emne: Administration, Distribution, Metabolism and Excretion of Omega-3 Fatty Acids.

Tid og sted: , Auditorium 2, Farmasibygningen

Master i farmasi Sara Pistone ved Farmasøytisk institutt avholder prøveforelesning over oppgitt emne: Orodispersible dosage forms.

Tid og sted: , Auditorium 2, Helga Eng

Master i farmasi Janne Olsen Frenvik ved Farmasøytisk institutt avholder prøveforelesning over oppgitt emne: Theranostics: a new way of curing disease.

Tid og sted: , Auditorium 1, Farmasibygningen

Master i klinisk ernæring Lise Berven ved Farmasøytisk institutt avholder prøveforelesning over oppgitt emne: Role of proteases in cancer.

Tid og sted: , Auditorium 2, Helga Eng

Master i kjemi Åsmund Kaupang ved Farmasøytisk institutt avholder prøveforelesning over oppgitt emne: Retinoic acid receptors as targets in medicinal chemistry.

Tid og sted: , Auditorium 3, Helga Eng

M.Sc. Saranya Subramani ved Farmasøytisk institutt avholder prøveforelesning over oppgitt emne: Energization of Mg2+ uptake in prokaryotic and eukaryotic organisms.

Tid og sted: , Auditorium 2, Helga Eng

Master i farmasi Marianne Arnemo ved Farmasøytisk institutt avholder prøveforelesning over oppgitt emne: Evolution of innate immune memory.

Tid og sted: , Auditorium 1, Helga Eng

M.Sc. Thomas Berg ved Farmasøytisk institutt avholder prøveforelesning over oppgitt emne: LC-MS bioanalysis of chiral drugs.

Tid og sted: , Auditorium 2, Helga Eng

M.Sc. Thomas Berg ved Farmasøytisk institutt avholder prøveforelesning over selvvalgt emne: Determination of drugs of abuse in oral fluid.

Tid og sted: , Auditorium 2, Farmasibygningen

Master i biologi Arturas Kavaliauskis ved Farmasøytisk institutt avholder prøveforelesning over oppgitt emne: Antiviral Functions of autophagy.

Tid og sted: , Auditorium 3, Helga Eng

Master i kjemi Chuixiu Huang ved Farmasøytisk institutt avholder prøveforelesning over oppgitt emne: Standard analytical methods in clinical laboratories: development, validation and applications.